شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

هدف اصلی شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و هدایت وضعیت فرهنگی جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: هدف اصلی شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و هدایت وضعیت فرهنگی جامعه و استفاده از صاحبنظران و چهره های فرهنگی در این زمینه دانست.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت صبح امروز به مناسبت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در جامعه تبدیل به گفتمان شده و قابل مشاهده و رواج دارد فرهنگ عمومی گفته می شود.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی اولویت هایی هم دارد تا بتواند برخی از ارزشها در جامعه را به فرهنگ عمومی تبدیل کند که نیازمند همکاری و تلاش مناسب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: هدف اصلی شورای فرهنگ عمومی  سیاست گذاری و هدایت وضعیت فرهنگی جامعه و استفاده از صاحبنظران و چهره های فرهنگی در این زمینه دانست.

بصیرت با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در اردستان از سال ۸۵ تشکیل شده، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی اردستان تا کنون ۵۸ جلسه در این زمینه برگزار کرده است.

وی تاکید کرد: جلسات برگزار شده فرهنگ عمومی اردستان تا کنون ۱۸۰ مصوبه داشته که ۴۳ مورد آن موضوع فرهنگ اجتماعی بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی اردستان اجرایی شده و مهمترین مصوباتی که تا کنون داشته روز ایثار و شهادت شهرستان و همچنین معرفی هفته فرهنگی شهرستان بوده است.

بصیرت خاطرنشان کرد: ۱۴آبان روز فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور نام گذاری شده تا توجه عموم مردم و مسئولان به این مقوله مهم و اساسی جلب شود و بدانیم که وضعیت فرهنگی امروز و آینده جامعه وابسته به تصمیم گیریهای اتخاذ شده است.

 

انتهای پیام / کد خبر26138

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار