صبح اردستان

افتتاح پنجاه و پنجمین باجه پیشخوان صدور کارت ملی در اردستان

کدخبر: 26194
آبان ۱۷, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سعید رجالی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پیشخوان صدور کارت ملی در اداره پست اردستان اظهار کرد: برای سهولت و تسریع در ارائه خدمات کارت هوشمند  به مردم پیشخوان اردستان امروز در اداره پست آغاز به کار می کند.

وی افزود:  به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم اردستان ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند با تعامل اداره کل ثبت احوال استان و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون ریال برای خرید تجهیزات در اداره پست اردستان افتتاح می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: دستگاههایی که تا کنون افتتاح شده رضایت بخش بوده و امروز شاهد ۵۵ ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان اصفهان هستیم.

رجالی با بیان اینکه  خواستار مراجعه مردم به واحد پستی و ادارت ثبت احوال تا فرصت محدود پایان سال هستیم، تصریح کرد: برای تعویض کارت ملی قدیمی مردم تا آخر سال فرصت دارند که نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: راه اندازی باجه های پیشخوان صدور کارت ملی به منظور واگذاری بخشی از فعالیت ها به پست جمهوری اسلامی صورت گرفته و در عین حال صدور کارت ملی در ادارات ثبت احوال هم انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: ۲۲۰خط پستی در نقاط روستایی و شهری ارتباط بین واحدهای پستی را به منظور انجام تعهدات در حداقل زمان و کیفیت بالاتر برقرار می کنند.

رجالی همچنین گفت: ۹۹۲واحد پستی اعم از دولتی و خصوصی در استان با ۶۵۰ نفر نیروی دولتی و بیش از دوهزار نفر نیروهای بخش خصوصی فعالیت می کنند.