جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

مردم از نیروهای انقلابی حمایت می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: نیروهای انقلابی می توانند در پیشبرد کارهای موفق بوده و کسانی که نظرشان انقلابی باشد مردم نیز از آنها حمایت خواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل عصر امروز در دیدار با شهردار جدید اردستان در محل شهرداری اردستان اظهار کرد: قاطبه مردم اردستان بسیجی و از نیروهای انقلابی و دلسوز بوده،  لذا خدمتگذاران آنها نیز در شورای شهر هم از دلسوزان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: شهردار اردستان نیز از نیروهای انقلابی است و این زمینه وجود دارد که با تعاملات دو جانبه فعالیتهایی را در تقویت بنیه شهری و شهرداری انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  اردستان گفت: نیروهای انقلابی می توانند در پیشبرد کارهای موفق بوده و کسانی که نظرشان انقلابی باشد مردم نیز از آنها حمایت خواهند کرد.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه سپاه وظیفه دارد که دستاوردهای انقلاب حفظ شود، تصریح کرد: باید شعائر دینی به درستی رعایت شود که این از این شاخصه های اسلامی است و وظیفه ذاتی سپاه حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که توسط دشمن تهدید می شود.

وی تاکید کرد: تفکر انقلابی که انقلاب را به پیروزی رساند امروز هم در قالب مدافعان حرم ظهور کرده و داوطلبانه برای دفاع از ارزشهای دینی ثبت نام می کنند.

فرمانده سپاه اردستان خاطرنشان کرد: با همگرایی همه جریانات و اجرای فرهنگ اسلامی می توانیم در موفقیت شهرستان اردستان کوشا باشیم.

سرهنگ فخرل با اشاره به این موضوع که شورای شهر و شهردار می توانند بسیجیان را در همه عرصه ها یاری کنند افزود: این تعامل می تواند با شروع هفته بسیج محقق شود.

محسن حیدری در ادامه جلسه اظهار کرد: هر کس که با تفکر انقلابی حرکت نکند زمین خواهد خورد و سپاه نشان داده که از اول انقلاب در تمام صحنه ها پیش قدم بوده است.

شهردار اردستان گفت: انقلاب مدیون خون شهیدانی است که از بسیج و سپاه عازم دفاع از میهن شده و امنیت امروزثمره همان خونها است.

وی با بیان اینکه شهرداری می تواند با همکاری بسیج سازندگی سپاه گامهای مستحکمی را در موضوع سازندگی شهری به پیش ببرد، تصریح کرد: انچه که وظیفه شهرداری است در موضوع ساماندهی گلزار شهدا و حمایت از برنامه های بسیج انجام خواهد داد.

حیدری تاکید کرد: برای بها دادن به ایثارگری شهدا این شهرداری در اوئلین قدم خود نسبت به وسیع کردن گلزار شهدای گمنام پارک شهرداری اردستان اقدام خواهد کرد:

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: کسی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت کند و انقلابی و بسیجی نباشد راه را به بی راه رفته  و شهرداری خود را محتاج به همکاری می داند.

انتهای پیام / کد خبر26295

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار