جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولان استانی نسبت به طرح نیمه کاره «مصلی اردستان» نگاه ویژه تری کنند

امام جمعه اردستان گفت: وجود مصلی برای هر شهر موجب پیشرفت مسائل مذهبی خواهد شد، لذا در این زمینه با استان هماهنگی هایی صورت گرفته تا مسئولان نسبت به ساخت و تکمیل مصلی نیمه کاره اردستان نگاه ویژه تری کنند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام دهشیری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد نماز جمعه در محل دفتر امام جمعه اردستان اظهار کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند: یکی از برکات انقلاب اسلامی و عنایتهای خدا بر جمهوری اسلامی همین نماز جمعه ها است.

وی افزود: نماز جمعه به قدری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که در روایات آمده مردم برای مسافرت روزهای جمعه را انتخاب نکنند تا بتوانند در نماز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه اردستان گفت: حضور همه به ویژه جوانان در نماز جمعه ها باید پررنگ شود و حضور مسئولان هم  موجب می شود که زیر دستان نیز در نماز جمعه شرکت کنند.

حجت الاسلام دهشیری حضور بزرگترها همچون پدر و مادر را در نماز جمعه الگویی  دانست  که موجب تشویق جوانان و نوجوانان در نماز جمعه می شود.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت نماز جمعه یادآور شده اند نماز جمعه و امام جمعه هر شهر روح آن شهر هستند، لذا با توجه به اهمیت موضوع مردم می توانند با مسائل روز در نماز جمعه اشنا شوند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: اهتمام مردم نسبت به نماز جمعه را که می بینیم به ادامه مسیر دلگرم شده و در واقع شکوه نماز جمعه به جماعت آن است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه نماز جمعه متعلق به کل نظام است، تصریح کرد: برای اینکه نماز جمعه حفظ شود سعی کنید شکوه و عظمت آن حفظ شود.

وی همچنین در خصوص مصلی نیمه کاره اردستان اشاره کرد و افزود: وجود مصلی برای هر شهر موجب پیشرفت مسائل مذهبی خواهد شد، لذا در این زمینه با استان هماهنگی هایی صورت گرفته تا مسئولان نسبت به ساخت و تکمیل این طرح نگاه ویژه تری کنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به این مطلب که آمادگی داریم تا مباحث و پیشنهادهایی که مردم و مسئولان  در خصوص نماز جمعه دارند را بگویند، افزود: تشکیل ستاد جوان برای ستاد نماز جمعه اردستان از موارد مهمی است که در حال اجرا است.

انتهای پیام / کد خبر26330

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار