پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت اردستان:

تجمع پنج هزار نفری بسیجیان به مناسبت پنجم آذر در اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: حضور بسیجیان اردستان در روز پنجم آذر که از میدان امام تا میدان نماز این شهر انجام می شود همراه با رژه موتوری و نمایش تجهیزات نظامی خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج اردستان اظهار کرد: یکی از برنامه های برتر هفته بسیج اردستان حضور و عظمت شکوه پنج هزار نفری بسیجیان در روز پنجم آذر با حضور یکی از فرماندهان و سرداران کشوری است که انجام می شود.

وی افزود: اردستان با ۲۷ هزار نفر بسیجی ثابت کرده اند که در همه صحنه ها پیشتاز بوده و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد مردم اردستان عضو بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت:هفته بسیج در واقع بهار بسیج است و وظیفه داریم تا در اعتلا و موفقیت بسیج بتوانیم موفق باشیم.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه قاطبه مردم اردستان تفکرشان بسیجی است، تصریح کرد: مردم در کلیه مراسمها حضوری ۱۰۰ درصدی را از خود نشان داده اند.

وی تاکید کرد: حضور بسیجیان اردستان در روز پنجم آذر که از میدان امام تا میدان نماز این شهر انجام می شود همراه با رژه موتوری و نمایش تجهیزات نظامی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج اردستان با شش حوزه محلی خواهر و برادر بیش از یکصد و ۵۰ برنامه را در هفته بسیج اجرا خواهد کرد.

سرهنگ فخرل همچنین تصریح کرد: برنامه های شاخصی همچون فراخوانی گردان بیت المقدس و کوثر خواهران، نشست های روشنگری، زنگ ایثار و مقاومت توسط بسیجیان دانش آموز، دیدار با خانواده شهدا، همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان بسیجی انجام می شود.

وی گفت: برگزاری کارگاههای ازدواج آسان، تهدیدات و آسیب های شهرستان در قالب کارگروه، کارگاه و آموزش رسانه و فضای مجازی و کمپینی با ظرفیتهای بسیج مردمی و چهره غیر نظامی انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان غبار روبی گلزار شهدا، فعال کردن گشتهای محله محور با ایجاد امنیت در شهرها و روستاها توسط بسیج از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر26337

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار