صبح اردستان

مسئولان از فرصتی که برای آنان مهیا شده به مردم خدمت کنند

کدخبر: 26352
آبان ۲۴, ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۳۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر امروز در معارفه شهردار جدید شهر زواره در سالن شریعتی این شهر اظهار کرد: مسئولان اگر فعالیتشان خوب باشد مردم متوجه خواهند شد همانطور که اگر به خاطر مقاصد سیاسی کاری کردند مردم متوجه می شوند.

وی افزود: مسئولان سعی کنند فرصتی که برای آنان مهیا شده تا به مردم خدمت کنند در برخوردها و حرکات سلیقه ای برخورد نکنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار جدید زواره فردی است که بخشی از اشتغال زایی را در بخش زواره و منطقه داشته و این ظرفیت و روحیه در ایشان وجود دارد که می تواند برای زواره موفق باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه منطقه زواره کویری و دارای ظرفیتهای بالقوه ای است که تا کنون از آن استفاده نشده، تصریح کرد: توجه به ظرفیتهای این خطه کویری می تواند در توسعه شهری زواره اثرگذار باشد.

وی تاکید کرد: شهر زواره یکی از افتخارات شهرستان اردستان بوده که نقطه های بلندی در بحث میراث فرهنگی داشته و فرهنگ زواره فرهنگی است که در کل کشور شناخته شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین متذکر شد: انتخابات شورای اسلامی زواره در یک مورد از صندوقها تخلفی صورت گرفته که با آنها برخورد شده، لذا این برخوردها کافی نبوده و باید دید این تخلف از کجا نشأت گرفته تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

جعفر رضا شهرضا در ادامه جلسه اظهار کرد: مردم انتظارات زیادی از شهرداران دارند که این بار سنگینی را بر دوش آنها متحمل می کند.

معاون مدیر کل شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: رسالت سنگین مدیریت شهرداری بر هیچکس پوشیده نیست، لذا همه کمک کنند تا این بار سنگین بر سر منزل مقصود برسد.

وی افزود: مدیریت شهری مقوله ای است که امروزه به عنوان یک علم در دانشگاهها تدریس می شود که می تواند در پیشبرد کارهای شهری خیلی مهم باشد.

شهرضا با بیان اینکه مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت است، تصریح کرد: خدمتی که در خدمت مردم باشد موجب رضایتمندی مردم و خداوند متعال قرار می گیرد.

معاون مدیر کل شهری و شوراهای استانداری اصفهان  همچنین تاکید کرد: مدیریت شهرداریها در دو بخش اقتصادی و هزینه ای تعریف شده است که درآمد زایی توسط خود شهرداریها باید تامین شود و در کنار آن دولت هم بر این بخش کمک خواهد کرد.

جلال گلخنی در پایان جلسه به عنوان شهردار جدید شهر زواره معرفی شد.