پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان:

تفکر بسیجی توانست داعش را شکست دهد

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان گفت: تفکر بسیجی توانست داعش را شکست دهد و جنگ امروز جنگ فرهنگی است که باید تک تک بسیجیان هوشیار باشند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام مهدی رنجبر امشب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در امامزاده موسی(ع) اردستان اظهار کرد: بسیجی زمانی بسیجی است که در صف اول نماز جماعت باشد و نمازش را اول وقت بخواند.

وی افزود: تفکر بسیجی توانست داعش را شکست دهد و جنگ امروز جنگ فرهنگی است که باید  تک تک بسیجیان هوشیار باشند.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان گفت: داعش فکر نمی کرد تفکری همچون بسیج بتواند آنها  را شکست دهد.

حجت الاسلام رنجبربا بیان اینکه دشمن هم خود متوجه شده که بمباران و جنگ مسلحانه کارایی ندارد، تصریح کرد: لذا با جنگ فرهنگی تصمیم گرفته بی حیایی را وارد کرده تا افرادی همچون شهید حججی نتوانند رشد کنند.

وی تاکید کرد: ما که می خواهیم با دشمن بجنگیم باید ابزار دشمن را بشناسیم تا بتوانیم با آن مقابله کنیم، لذا ابزار دشمن زر، زور و تزویر است که باید به آن توجه داشته باشیم.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان خاطرنشان کرد: ترفندهایی که دشمن انجام می دهد از زمان پیغمبر اسلام تا کنون ادامه داشته و تمامی ندارد.

حجت الاسلام رنجبربا اشاره به این جمله که تفکر بسیجی نباید طمع به دنیا داشته باشد افزود:  تلاش کنیم تا روزی از تمام تحریمها رهایی پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: بسیحیان ثابت کردند می توانند اگر به خدا توکل کنند بر همه مشکلات پیروز شوند، لذا دشمن امروزه با تزویر وارد شده که باید مواظب فریب آنها باشیم.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان اعلام کرد: قدرت مردم از هر سلاحی برنده تر است و تا مردم در صحنه باشتد تسلیم ترفند دشمن نخواهیم شد.

حجت الاسلام رنجبرگفت:  بصیرت قطب نمای هر فردی است که می خواهد در راه اسلام حرکت کند و حق و باطل را تشخیص دهد لذا برای این امر باید پیرو ولی فقیه خود باشد.

وی اتحاد و انسجام را یکی از نشانه های بزرگ پیروزی دانست و افزود: لذا بسبجیان با شرکت در مراسمها به این مهم تاکید خواهند کرد.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان افزود: بسیج توانسته در تمام عرصه ها همچون محرومیت زدایی. زلزله. نظامی و اقتصادی آمادگی کامل داشته باشد.

انتهای پیام / کد خبر26490

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار