صبح اردستان

هر ساعت یک طلاق در کشور به وقوع می پیوندد/ فعالیت سه هزار و ۴۰۰ سایت اینترنتی بر ضد تشیع

کدخبر: 26568
آذر ۴, ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۵۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا رعیتی عصر امروز در همایش سبک زندگی در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج کوثر اردستان، اظهار کرد: دشمن سعی می کند با مطرح کردن ازدواج سفید تشکیل خانواده را در ایران با مشکل مواجه کرده که در واقع مبارزه با زیاد شدن شیعه را در دستور کار دارد.

وی افزود: جنبش «ری استارت»که به تازگی توسط یک مجری پناهنده شده ایرانی در خارج از کشور به راه افتاده پایه های زندگی ایرانی را با مشکل مواجه ساخته است.

کارشناس مسائل سبک زندگی و استاد دانشگاه گفت: دشمن با ضربه وارد کردن به اصل زندگی که همان جدایی زن و شوهر بنام طلاق است توانسته خانواده های ایرانی را از هم جدا کند و در هر ساعت یک طلاق را در کشور شاهد هستیم.

رعیتی با بیان اینکه افراد شناخته شده همچون بازیگران سینما دست به کارهای ضد دینی می زنند، تصریح کرد: حیوانات دغدغه اصلی زندگی عده ای شده و بازیگران و کسانی که خود الگو هستند متاسفانه دست به اینگونه مسایل می زنند.

وی تاکید کرد: با این هجمه هایی که دشمن به خانواده های ایرانی می کند، کاهش فرزند آوری و طلاق را شاهد هستیم و در کشوری که الگویش حضرت علی(ع) و ائمه هستند اینگونه مسائل جای تأمل دارد.

کارشناس مسائل سبک زندگی و استاد دانشگاه همچنین تصریح کرد: سه هزار و ۴۰۰ سایت اینترنتی بر ضد شیعه کار می کنند که این امر خانواده ها را به صورت جدی تهدید می کند.

رعیتی خاطرنشان کرد: براساس دیدگاه قرآنی، آرامش ملاک یک خانواده دینی است و بسیجیان باید به اطلاعات روز آشنا باشند و با هوشیاری کامل نسبت به مسائل واکنس نشان دهند.

وی با بیان اینکه والدین باید دانش خود را بالا برده تا نگرششان نسبت به همه مسائل بالا برود، گفت: آرامش، صداقت و صمیمیت در خانواده با افزایش ارزش های دینی به دست می آید که اولین گزینه آن اقامه نماز است.

گفتنی است این جلسه با موضوع سبک زندگی دینی توسط پایگاه فاطمه الزهرا برگزار شده است.