جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

اشتغال اولویت کارمسئولان اردستان در دو سال گذشته بوده است

فرماندار اردستان گفت: در دو سال گذشته اشتغال در اولویت کار مسئولان شهرستان بوده و در این مدت تلاش شده تعدیل و یا تعطیلی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی پیش نیاید.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات بانکها در فرمانداری اردستان اظهار کرد: هماهنگی بین بانک ها ومسئولان اداره ها می تواند زمینه تولید و اشتغال را در شهرستان اردستان فراهم کند.

وی افزود: موضوع اشتغال بعنوان یک معظل و یک مشکل در منطقه مطرح بوده، لذا مهاجرت جوانان و خانواده را بدنبال داشته است.

فرماندار اردستان گفت:  در دو سال گذشته اشتغال در اولویت کار مسئولان شهرستان بوده  و در این مدت تلاش شده تعدیل و یا تعطیلی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی پیش نیاید.

غیور با بیان اینکه بانک ها نقش اساسی در ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان داشته اند، تصریح کرد:  با اخذ اعتبار بیشتر و جذب سرمایه های راکد می توان کارگاه ها وکارخانه های تولیدی را فعال نگه داریم.

وی تاکید کرد: بانک های شهرستان از نظر نقدینگی در سطح بانک های پائین استان قرار دارند ولی از حیث مطالبات در ردیف اول استان بشمار می روند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان و اداره ها آمادگی همه گونه همکاری را در همه زمینه ها با بانک ها دارند.

اردستان دارای شعبه بانک های ملی، ملت، صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی، تجارت، رفاه کارگران، مسکن، سینا، قوامین، سپه، مهر اقتصاد، پست بانک و صندوق کار آفرینی امید می باشد.

انتهای پیام / کد خبر26571

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار