پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

بسیج با «بصیرت انقلابی» در خدمت اهداف انقلاب قرار دارد

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: تفکر بسیجی به عنوان مدرسه عشق و لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد ایمان و معنویت، علم و نوآوری و با بهره گیری از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والا و ارزشمند میهن اسلامی پیشتاز باشد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: سیمـای بسیـج به عنوان نماداخلاق و ایثار و شجاعت در تاریخ  پرافتخار ایران اسلامی، همواره  خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.

وی افزود: حماسه آفرینی‌ها وایثارگری های این مجموعه ارزشی و  انقلابی، تنها محدود به دوران پر افتخار دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و این شجره طیبه  در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های آموزشی، علمی، اجتماعی، اقتصادی  سهیم بوده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: تفکر بسیجی به عنوان مدرسه عشق و  لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد ایمان و معنویت، علم و نوآوری  و با بهره گیری  از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والا و ارزشمند میهن اسلامی پیشتاز باشد.

شفیعی با بیان اینکه با گرامیداشت  پنجم آذر سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی روبرو هستیم، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان داشته اند،  بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.

وی تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس بویژه یکصد شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردستان را گرامی داشته و این روز را محضر مقام معظم رهبری، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی تبریک عرض کرده و از خداوند سبحان، عزت و سرافرازی همه بسیجیان ایران اسلامی را مسئلت دارم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: بی تردید معلمان  و دانش آموزان بسیجی با  تجدید بیعت با آرمان های امام شهیدان و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش در زمینه پیشرفت های علمی و فرهنگی، خلاقیت و نوآوری  با تکیه بر تفکر و معرفت  انقلابی خود، بستر  رشد عظیم علمی و معنوی را فراهم می آورند.

شفیعی تصریح کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت و سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام (ره) نقش تعیین کننده دارد.

انتهای پیام / کد خبر26600

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار