پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

برگزاری هفته فرهنگی در ارتقاء و رشد فرهنگی اردستان اثرگذار خواهد بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: برگزاری هفته فرهنگی می تواند در ارتقاء و رشد فرهنگی شهرستان اردستان موفق باشد، هر چند شاید این برنامه ها آثار زود بازده ای نداشته باشد ولی در دراز مدت می تواند اثرگذار باشد.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت شامگاه دوشنبه درجلسه ای با خبرنگاران در محل امامزاده  شیخ رجبی برسی اظهار کرد: خبرنگاران چراغ راه جامعه بوده، لذا با تعامل می توانند در پیشبرد اهداف جامعه موفق شوند.

وی افزود: مطالبات مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید آنها را مد نظر گرفت و با پیگیریهای مجدانه نسبت به رفع آن کوشا باشید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: خبرنگاران سعی کنند خبر را آنچه که بیان میشود و بدون تغییر برای عموم نشر دهند.

بصیرت با بیان اینکه شعار و عمل در هر کاری باید یکی باشد، تصریح کرد:  خبرنگاران با بازگو کردن و ترویج خوبی ها و بازگویی مشکلات، زبان گویای مردم در همه عرصه ها باشید.

وی با توجه به شروع هفته فرهنگی شهرستان از هفتم آذرماه ابراز امیدواری کرد: بتوانیم توانمندیهای شهرستان را به همگان معرفی کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان همچنین اعلام کرد: برای برگزاری هفته فرهنگی شهرستان ۱۸ جلسه برگزارشده که تا کنون نتایج خوبی را به همراه داشته است.

بصیرت تصریح کرد: برنامه های خوبی در هفته فرهنگی از قبیل همایش علمی سیری در تاریخ و گویش اردستانی، نمایشگاه عکس مساجد جامع ایران، بزرگداشت شهید مدرس، تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب، نمایشگاه سیاه چادر و فرآورده های لبنی، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندیهای فرهنگی، تور گردشگری، مسابقات فرهنگی و بازیهای محلی به اجرا گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری هفته فرهنگی می تواند در ارتقاء و رشد فرهنگی شهرستان اردستان موفق باشد، هر چند شاید این برنامه ها آثار زود بازده ای نداشته باشد ولی در دراز مدت می تواند اثرگذار باشد.

انتهای پیام / کد خبر26613

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار