صبح اردستان

ظلم ستیزی شهید مدرس می تواند الگوی مدیریتی مسئولان باشد

کدخبر: 26664
آذر ۹, ۱۳۹۶ در ساعت ۱:۲۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علی اکبر جعفری پیش از ظهر امروز در همایش شهید مدرس در دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: شهید مدرس یکی از شخصیتهای معروف کشوری به حساب می آید.

وی افزود: شخصیت شهید مدرس آنچنان است که نباید فقط در یک بُعد به آن پرداخته شود و همه آنچه که در وجود او بوده را بیان کنیم.

محقق و استاد دانشگاه گفت: شهید مدرس الگویی است که باید دید چقدر در زندگی امروز ما بکار می اید و چگونه باید از آن استفاده کرد.

جعفری با بیان اینکه کسانی هستند که همه ابعادشان می تواند برای ما الگو باشد و  یکی از آنها شهید مدرس است، تصریح کرد: اما با ابراز تأسف در فضای مجازی از کسانی حمایت می شود که در نفی هویت ما تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: ما غفلت کرده ایم و نتوانسته ایم در ۱۰۰سال گذشته از شخصیتهای خودمان همچون شهید مدرس که در قسمتهای زندگیش پر از صفحات زرین است استفاده کنیم.

محقق و استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: وقتی الگوهای خود را فراموش می کنیم موجب میشود تا خارجی ها با دروغ ما را به افسانه های خود وابسته کنند.

جعفری تصریح کرد: شهید مدرس فردی بود که توانست در تغییر هورمونی تاریخ ایران نقش داشته باشد و شهید مدرس را زمانی تبلور یافته می دانیم که در حوزه های ما اصولگرایی وی نقش پیدا کند.

وی با بیان اینکه عظمت کار شهید مدرس این است که ببینم در تاریخ چه کرده است، افزود: شهید مدرس را بیاد با تمام ویژگیهایش بشناسیم و به همه معرفی کنیم.

محقق و استاد دانشگاه گفت: زندگی فردی و اجتماعی شهید مدرس برای نسل نوجوان و بزرگسال ما می تواتد الگو باشد ودست پاک بودن و دل نبستن به اجانب و ظلم ستیزی شهید مدرس می تواند الگوی مدیریتی مسئولان باشد.

جعفری افزود: شهید مدرس متولد مناطق محروم بوده و به آن افتخار می کرد و هیچ وقت آن را فراموش نکرد اما الان کسانی هستند که دچار واگرایی ملیتی می شوند.

وی همچنین شهید مدرس را یکی از شاخصه ها و ستاره های درخشان اردستان دانست و تصریح کرد: عبایش کرباس بود و غذایش نان و ماست که نتیجه آن محوریت دین شد.