پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری:

لزوم توجه سپاه به محرومیت زدایی مناطق محروم

فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه که سپاه از انجام طرحهای خاتم الانبیا درآمد دارد را برای طرحهای محرومیت زدایی در مناطق محروم هزینه می کند و سپاه نسبت به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

به گزارش صبح اردستان، سردار جواد استکی عصر امروز در مراسم افتتاح خانه عالم روستای قهساره اردستان اظهار کرد: طرح های محرومیت زدایی که امروز سپاه انجام می دهد با تاکیدات مقام معظم رهبری برای مناطق نیازمند انجام می شود.

وی افزود: آنچه که سپاه از  انجام طرحهای خاتم الانبیا درآمد دارد را برای طرحهای محرومیت زدایی در مناطق محروم هزینه می کند و سپاه نسبت به این موضوع توجه ویژه ای را دارد.

فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های محرومیت زدایی در عرصه های مختلف همچون ساخت کتابخانه، مسجد، خانه عالم، غسالخانه و جاده انجام می شود.

استکی با بیان اینکه  نیازهای کلی که انجام آن امکان پذیر باشد در دستور کار قرار می گیرد، تصریح کرد: طرحهای تایید شده با هماهنگی و همکاری شورای محل، معتمدان و خیران و با الویت انجام می شود.

وی تاکید کرد: تمام اولویت هایی که در مناطق کویری استان اصفهان وجود دارد را سپاه قادر به جوابگویی نیست و اولویت های ما مناطق مرزی بوده که تاثیر امنیتی بر روی منطقه داشته باشد.

فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالیتهای فرهنگی در قالب عرصه فرهنگی و با قصد کمک به فعالیتهای فرهنگی وا توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان انجام می شود.

استکی تصریح کرد: برای محرومیت زدایی با کمک بسیج سازندگی در مناطق ایجاد اشتغال شده و کمکهای بلا عوض و وامهای با درصد کم  اختصاص داده شده  تا صنایع خانگی شکل بگیرد و از مهاجرت جلوگیری کند.

وی همچنین افزود: قرارگاه حضرت سیدالشهداء نیز طرح های زیادی در عرصه عمرانی، فرهنگی و معیشتی را انجام داده و با توجه به بودجه هایی که سپاه در نظر می گیرد با کمک خیران  و مردم انجام می شود.

فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساخت خانه عالم گفت: خانه عالمی که امروز در روستای قهساره افتتاح شده با کمک بسیج سازندگی و تبلیغات اسلامی به اتمام رسیده و می تواند برای رشد معنوی این منطقه موثر باشد.

انتهای پیام / کد خبر26677

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار