شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

نویسندگان و نخبگان از ذخایر شهرستان هستند

فرماندار اردستان گفت: برپایی مراسم تجلیل از نویسندگان و نخبگان که از ذخایر فرهنگی شهرستان محسوب می شوند کاری پسندیده ای است که در هفته فرهنگی انجام می شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور در جلسه و گردهمایی تجلیل از خادمان و فرهیختگان فرهنگ مکتوب اظهار کرد: تفکری باید حاکم باشد تا همه به ویژه دانش آموزان با فرهنگ و آثار نویسندگان آشنا شده و بتوانند از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

وی افزود: برپایی مراسم تجلیل از نویسندگان و نخبگان که از ذخایر فرهنگی شهرستان محسوب می شوند کاری پسندیده ای است که در هفته فرهنگی انجام می شود.

فرماندار اردستان گفت: با برگزاری هفته فرهنگی یکی از هدفهایی که در آن پیگیری می شد فرهنگ ناب شهرستان که از پشتوانه تاریخی قوی برخوردار بوده و آن معرفی فرهنگ مکتوب به نسل جدید است.

غیور با بیان اینکه یکی از توانمندیهای شهرستان اردستان همچون گردشگری و ایجاد نمایشگاهها با هدف عرصه های مختلف بوده، تصریح کرد: معرفی فرهیختگان و نویسندگان و تجلیل آنان بخشی از برنامه های هفته فرهنگی بوده است.

وی تاکید کرد: تلاقی سالروز شهادت شهید مدرس با هفته فرهنگی اردستان موجب شد تا دو مراسم مهم برای این شهید بزرگوار که یکی از چهره های فرهنگی کشور بوده در شهرستان اردستان انجام شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: معرفی توانمندیهای مختلف شهرستان هنوز جای کار دارد و در این زمینه همه قشرها و ارگانها باید تلاش خود را مضاعف کنند.

غیور تصریح کرد: انتظار بود که چنین برنامه ای که محتوای آن فرهنگی است و کشور هم به این حوزه نیاز دار مسئولان حضور پر رنگتری داشتند.

انتهای پیام / کد خبر26727

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار