جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

معلولان برکت و عصاره معنویت جامعه محسوب می شوند

فرماندار اردستان گفت: معلولان به نوعی برکت و عصاره معنویت جامعه محسوب می شوند، لذا باید از این معنویت به عنوان الگوهای رفتاری خود استفاده کنیم.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورپیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت روز معلولان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: معلولیت نباید به عنوان یک محدودیت به آن نگاه شود واگر خداوند یکی از فرصت ها را از ما بگیرد توانمندیهای دیگر را به ما می دهد.

وی افزود: معلولان به نوعی برکت و عصاره معنویت جامعه محسوب می شوند، لذا باید از این معنویت به عنوان الگوهای رفتاری خود استفاده کنیم.

فرماندار اردستان گفت :جامعه امروز به معلولان به عنوان یک نعمت و فرصت الهی نگاه کرده و سعی می کنند از وجود آنها در پیشبرد اهداف زندگی خود استفاده کنند.

غیور با بیان اینکه وقتی توانمندیهای معلولان را می بینیم در کارهایمان قویتر ظاهر می شویم، تصریح کرد: معلولان به عنوان یک الگوی پسندیده ای در جامعه محسوب می شوند.

وی تاکید کرد: کم و کاستی اگر در خصوص معلولان وجود دارد باید تلاشمان را در خصوص اجرای دقیق قوانین معلولان به کار بگیریم و ما از این توانمندی و فرصتی که در شهرستان وجود دارد بتوانیم استفاده کافی را ببریم.

فرماندار خاطرنشان کرد:برای معلولان قانون کامل و جامعی وحود دارد اما در اجرای آن ضعف هایی وجود دارد که همه مکلف هستند قوانین و مفاد آن را به صورت کامل رعایت کنند.

غیور تصریح کرد: خواسته های معلولان را در جلسه های مختلف ویژه معلولان پیگیری کرده و برای عملی شدن قوانین  تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

وی همچنین در خصوص مشکلات شهری افزود: مشکلات باید بصورت مکتوب به ادارات مربوطه ارسال تا در جلسه ساماندهی اقدام لازم در خصوص آن انجام شود.

فرماندار اردستان با توجه به اینکه جمعیت اردستان از یک جمعیت مسنی برخوردار است تاکید کرد: فضای درون شهری، معابر و دسترسی ها برای معلولان باید طبق قوانین اجرایی شود.

غیور ضعف فرهنگی را موجب محدودیتهایی برای معلولان در جامعه عنوان کرد که دسترسی ها را برای آنها در موارد مختلف سخت می کند.

وی یادآوری کرد: معلولان با تشکیل گروههایی برای ایجاد اشتغال خانگی می توانند از تسهیلات اختصاص داده شده به این موضوع استفاده کنند.

انتهای پیام / کد خبر26742

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار