جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآبفا روستایی اردستان:

عملیات احداث مخزن۱۰۰متر مکعبی آب روستای شیرازان اردستان به پایان رسید

مدیرآبفا روستایی اردستان گفت: عملیات احداث مخزن ۱۰۰مترمکعبی روستای شیرازان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

به گزارش صبح اردستان، رضا دهقانی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: چهار دستگاه تانکر حجم آبی معادل ۱۵۰ متر مکعب را به روستاهای فاقد آب مناسب با ۶۰۲ خانوار انتقال می دهند.

مدیرآبفا روستایی اردستان گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان ۱۰۶ روستا را زیر پوشش آبرسانی دارد و با توجه به کمبود بارندگی و پایین بودن کیفیت آب هم اکنون به ۷۵ روستای اردستان با تانکر آبرسانی می شود.

دهقانی با بیان اینکه از تعداد ۱۰۶ روستایی که بصورت سیار آبرسانی می شوند، تصریح کرد: تعداد پنجاه روستا زیر پوشش آبرسانی این اداره بوده و ۲۵ روستا نیز زیر پوشش نمی باشد.

وی تاکید کرد: شبکه آبرسانی روستایی شهرستان شامل ۴۴۰ کیلومتر و شبکه توزیع ۲۳۰ کیلومتر خطوط انتقال است که تامین آب برای روستاهای شهرستان اردستان از ۵۴ حلقه چاه، چشمه، قنات و شبکه آبرسانی اصفهان به اردستان صورت می گیرد.

مدیرآبفا روستایی اردستان خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن ۱۰۰مترمکعبی روستای شیرازان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال اشاره کرد و گفت: همچنین عملیات تعویض خط انتقال و شبکه داخلی روستای باقرآباد اردستان به طول ۸۰۰متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون ریال با هدف جلوگیری از هدررفت آب به پایان رسیده است.

دهقانی تصریح کرد: لایروبی و «کول» گذاری چاه آب روستاهای همت آباد و همسار از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط امور آبفا روستایی اردستان و با کمک اهالی این روستاها  به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین تاکید کرد: عملیات نصب شیرفشارشکن بر روی شبکه آب روستای حسین آباد گرمسیر در بخش زواره با صرف اعتبار ۲۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

انتهای پیام / کد خبر26796

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار