پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان:

رسیدگی به ۲۳۸ پرونده تعزیراتی در اردستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: تعداد ۲۳۸ پرونده در اداره تعزیرات حکومتی اردستان رسیدگی و منجر به صدور حکم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰درصدی را شاهد بوده ایم.

به گزارش صبح اردستان، رحمت اله ابوذری در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: میزان محکومیت پرونده های سال جاری تعزیرات حکومتی اردستان بالغ بر ۹۲۳میلیارد ریال پرداخت جزای نقدی و همچنین ضبط کالای قاچاق آنها در حق دولت بوده است.

وی افزود: تعداد ۲۳۸ پرونده در اداره تعزیرات حکومتی اردستان رسیدگی و منجر به صدور حکم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰درصدی را شاهد بوده ایم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: گزارشات واصله از اداره های صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت ودرمان، منابع طبیعی و آبخیزداری و پلیس آگاهی بوده که پس از بررسی منجر به صدور حکم شده است.

ابوذری تاکید کرد: اداره تعزیرات اردستان دارای یک شعبه بدوی جهت رسیدگی به پرونده های عادی و بهداشتی و یک شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز بوده وبر این اساس از ابتدای سال جاری تا کنون تمامی پرونده های رسیده مختومه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی اردستان آمادگی لازم به منظور  دریافت هرگونه شکایات را  برای حفاظت از حقوق مصرف کنندگان دارد.

انتهای پیام / کد خبر26835

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار