شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

اختیار اجرایی «طرح اجتماعی» با مردم است

فرماندار اردستان گفت: در اجرای طرح اجتماعی اختیار با مردم بوده و ادارات اجرایی نقش نظارتی را انجام داده تا مشکلات طرحهای قبلی دیگر وجود نداشته باشد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورپیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: طبق ابلاغیه جدید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: علل عمده فروپاشی خانواده ها مربوط به مصرف مواد مخدر توسط اعضای خانواده ها بوده است.

فرماندار اردستان گفت: برنامه اجتماع محور نوعی برنامه ای است که بر اسا س رویکرد اجتماع محور و مدل محیطی اجتماعی طراحی می شود.

غیور با بیان اینکه آموزش، حمایت گیری و اقتدار افزایی از راهبردهای اصلی طرح اجتماعی است، تصریح کرد: مشکل و آسیب هایی که در محله ها وجود دارد که یکی از آنها اعتیاد است در این طرح برطرف می شود.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح اجتماعی اختیار با مردم بوده و ادارات اجرایی نقش نظارتی را انجام داده تا مشکلات طرحهای قبلی دیگر وجود نداشته باشد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شناخت دقیق و درست و کافی از نیازهای افراد جامعه و محله وجود داشته باشد می توان با همکاری و مشارکت مثبت مردم طرح را اجرا کرد.

غیور همچنین تصریح کرد: برای درست اجرا شدن طرح اجتماعی مبارزه با مواد مخدر باید از تمام توان به منظور خروجی و نتایج خوب آن استفاده کرد.

وی گفت: دانشگاهها و آموزش و پرورش می توانند با همکاری و تعامل با شبکه بهداشت شهرستان از مشوق های خوب این طرح باشند.

فرماندار اردستان با اشاره به انواع و اقسام مواد مخدری که در دنیا وجود دارد، افزود: هر روز با پیشرفت تکنولوژی شاهد سهل الوصول مصرف مواد مخدر در کشور هستیم.

غیور با توجه به دو برابر شدن کشت خشخاش توسط کشور افغانستان افزود: تولید مواد مخدر در سه سال گذشته فراوان شده و طبق آمار ۹ هزار تن مواد در سال ترانزیت می شود.

وی همچنین از حضور مدیران ارگانها و ادارات اردستان در جلسات انتقاد کرد و افزود: مدیران برای روند اجرایی کارها با توجه به نظارت از سوی استان و به خصوص جلسات مبارزه با مواد مخدر در جلسات شرکت کرده و از جایگزین خودداری کنند.

انتهای پیام / کد خبر26872

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار