جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیرجهادکشاورزی اردستان:

ثبت نام۹۱نفر به منظور دریافت وامهای بهین یاب جهاد کشاورزی اردستان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: پیگیریهایی که از امور دام و طیور شهرستان انجام شده، وام بهین یاب با ۹۱ نفر ثبت نام شده است.

به گزارش صبح اردستان، علی اکبر صالح در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: جهاد کشاورزی اردستان به منظور پرداخت تسهیلات  از طریق بانکهای عامل به افراد واجد شرایط اقدام می کند.

وی افزود: پیگیریهایی که از امور دام و طیور شهرستان انجام شده، وام بهین یاب با ۹۱ نفر ثبت نام شده و سرمایه ثابت به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که  پرونده سازی آن انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: وامهای سرمایه در گردش نیز به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۵۶ میلیون و ۴۰۰هزار تومان پرونده سازی آن انجام شده است.

صالح با بیان اینکه وامهای سرمایه در گردش که ۸۷ نفر بوده اند با طرح بهین یاب متفاوت است، تصریح کرد: وام سرمایه در گردش به مبلغ ۲۰میلیارد و ۳۴۹میلیون و ۷۰۰هزار تومان بوده  که تشکیل پرونده آنها تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: درخصوص واحد باغبانی نیزوامهای سرمایه در گردش در حال حاضر ۱۷نفر به مبلغ۴۶میلیارد و ۳۷۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان پرونده سازی آن انجام گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان خاطرنشان کرد: پرداخت وامها ادامه دارد و در خصوص واحدهای دام، دام و طیور، زراعت و باغبانی هم برای تشکیل پرونده در دست اقدام است.

صالح در خصوص درصد پرداختی وامها تصریح کرد: وامها  در مناطق کمتر توسعه یافته  ۱۰ درصد و مناطق توسعه یافته ۱۴ درصد به جز وامهای بهین یاب که ۱۸ درصد خواهد بود و اردستان و مناطق گرمسیر نیز جزء مناطق توسعه یافته محسوب می شود.

انتهای پیام / کد خبر26943

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار