جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

۴۴درصد اکتشافات مواد مخدر در ایران انجام می شود

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: کشور ایران در خصوص اعتیاد با بزرگترین کشورتولید کننده مواد مخدر همسایه بوده و ۴۴درصد اکتشافات مواد مخدر در ایران انجام می شود.

به گزارش صبح اردستان، محمد ابراهیم ایرج پور پیش از ظهر امروز در جلسه میزگرد علمی تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: تحلیل ها و مضراتی برای جوانانی وجود دارد که در باب خانمان سوز قرن دچار شده اند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با همکاری دانشجویان و برگزاری جلسات تخصصی پرسش و پاسخ به دستاوردهای مهمی رسیده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: کشور ایران در خصوص اعتیاد با بزرگترین کشورتولید کننده مواد مخدر همسایه بوده و ۴۴درصد اکتشافات مواد مخدر در ایران انجام می شود.

ایرج پور با بیان اینکه بلای مواد مخدر مشابه بمب های شیمیایی و بیماریهای واگیردار است، تصریح کرد: معتقدیم مسائلی که افراد را به سمت اعتیاد می کشاند نداشتن رشد فکری و فرهنگی است.

وی تاکید کرد: افراد زیادی هستند که از نظر فکری و مستعد فرهنگی روبرو بوده اند و هرچند افراد تحصیل کروه زیادی هم وجود دارد که به اعتیاد روی آورده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان خاطرنشان کرد: دانشگاهها با مدارک عالی تخصصی می توانند تاثیر گذار بوده و در رشد فکری افراد برای جلوگیری از اعتیاد اثر خود را داشته باشد.

ایرج پور همچنین تصریح کرد: جامعه ای که در زمینه فرهنگی نتواند خوراک اولیه ذهنها را فراهم کند، جوانان به سمت دیگری گرایش پیدا می کنند.

وی افزود: یکی از مباحث عمده ای که می توانیم برای اینگونه جلسات نقش موثری داشته باشد، مسائل مذهبی و دینی است که نقش خود را در جامعه بتواند عملی کند.

انتهای پیام / کد خبر26988

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار