صبح اردستان

مسئولان خدمتگذار مردم باشند

کدخبر: 27058
دی ۱, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر (ع) اظهار کرد: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و کرکسها در کمین هستند تا ببینند موریانه ها در داخل چکار می کنند و بتوانند کشور را از بین ببرند.

وی افزود: افرادی از درون همچون موریانه به جان انقلاب افتاده و در صدد هستند تا اسلام را از بین ببرند و اگر این کار توسط دشمن انجام می شود امری طبیعی است، سوال اینجاست چرا خودی ها با کم کاری و بدبین کردن مردم به نظام در فضای مجازی دست به توطئه می زنند.

امام جمعه اردستان گفت: غفلت برخی از مردم و مسئولان نسبت به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب چنین اتفاقهایی در کشور شده و با هوشیاری و توجه دادن به شعارهای اقتصاد مقاومتی در خصوص اشتغال نباید شاهد خیل بیکاری در کشور باشیم.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه دزدی ها و اختلاسها نباید به این حد می رسید، تصریح کرد: با توجه به سخنان دادستان کل کشور وقتی فقط برخی از قاچاقها جلوی آن گرفته می شود و برخی با حمایت مسئولان این فعالیت را دارند این برای کشور بد است.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: مسئولان به حاشیه سازی نپردازند و به کار اصلی خود برسند و قوه مجریه به اجرای قانون توجه کرده و قوه قضائیه هم سدی در جلوی خلافکاران اقتصادی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوبند و در تمام صحنه ها خود را نشان داده، لذا این مسئولانی هستند که میز و پستی دارند و باید خدمتگذار مردم باشند.

امام جمعه اردستان با اشاره به شکست دونالد ترامپ در کشور خود مبنی بر قرار دادن پایتخت رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین گفت: فقط آمریکایی ها موافق بودند و ۲۰ کشور به او پاسخ منفی دادند و این یعنی دیپلماسی قوی ایران کار خود را کرده و باید مردم از داخل کمک کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به زلزله تهران تصریح کرد: زلزله تکانی است تا همه به هوش بیایند و این روایت و قرآن است که می گوید زلزله تلنگر الهی است وقتی نیایشها رو به افول می رود و بی تقوایی زیاد می شود.