صبح اردستان

کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی مردم اردستان به مناطق زلزله زده

کدخبر: 27143
دی ۳, ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۳۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، مهرداد پویان در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی اردستان تا کنون تعداد ۱۰ کامیون از اجناس اهدایی را به کرمانشاه ارسال کرده است.

وی افزود: توسط یکی از خیران تعداد۳۶۵ عدد پلوپز گازی خانگی برای زلزله زدگان کرمانشان تحویل کمیته امداد  اردستان شده که با دیگر اجناس به منطقه زلزله زده ارسال شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان گفت: تعداد ۲۰۰ عدد دیگر پلو پز گازی خانگی توسط خیران تا پایان هفته جاری برای ارسال به مناطق زلزله زده تحویل این کمینه خواهد شد.

پویان با بیان اینکه پلوپز گازی خانگی یکی از ضروریات زندگی روزمره زلزله زدگان کرمانشاه بوده تصریح کرد: مسئولان و مردم آن منطقه از این اقدام کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان تقدیر کرده اند.

وی تاکید کرد: تا کنون توسط خیران تعداد هشت کامیون بلوک سبک ساختمانی و یک کامیون آب معدنی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان خاطرنشان کرد: کمکهای نقدی و جنسی مردم هم در قالب یک کامیون ارسال شده که ارزش تقریبی اجناس و کمکهای نقدی ارسال شده به جز ۲۰۰ مورد پلوپز گازی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

پویان همچنین تصریح کرد: تعداد ۸۴ نفر از مدد جویان کمیته امداد در قالب دو اتوبوس به عنوان حج فقرا به مشهد مقدس اعزام شده و تا پایان سال دو اتوبوس دیگر اعزام می شوند که همگی توسط خیران تامین شده است.