پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
زئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

عامل پیشرفت زندگی ها سبک ایرانی اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: آنچه که عامل پیشرفت زندگیها بوده و اکنون نیز باید بصورت الگو استفاده شود سبک ایرانی اسلامی است که از مذاهب پاک اسلامی گرفته شده است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: وقتی از سبک زندگی ایرانی اسلامی بحث می شود، منظور یعنی آداب و رسوم اسلامی و ایرانی که مقام معظم رهبری نیز مد نظر دارند اجرایی شود.

وی افزود: آنچه که عامل پیشرفت زندگیها بوده و اکنون نیز باید بصورت الگو استفاده شود سبک ایرانی اسلامی است که از مذاهب پاک اسلامی گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: کشور ایران توانسته با گسترش اسلام، سبک جدیدی از زندگی را به جهان صادر و به آن نیز مهر تایید بزند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ملت ایران تمدن ساز بوده و امروز هم  در تمام جوامع اسلامی الگو هستیم، تصریح کرد: موضوع این است که در حال حاضر نسبت به مسائل بی تفاوت شده ایم.

وی تاکید کرد: امروزه  اگر مراکز علوم اسلامی و حوزه ها به دستگاههای فرهنگی نقشه راهی برای سبک اسلامی ارائه ندهند در سطح زندگی غربی گرفتار خواهیم شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: یکی از آسیب هایی که در  حال حاضر در خانواده ها بوجود آمده فرزند آوری است که برنامه ریزی چند سال گذشته دقیق نبوده و کشور ازنیروی جوان خالی شده است.

انتهای پیام / کد خبر27162

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار