صبح اردستان

عامل پیشرفت زندگی ها سبک ایرانی اسلامی است

کدخبر: 27162
دی ۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: وقتی از سبک زندگی ایرانی اسلامی بحث می شود، منظور یعنی آداب و رسوم اسلامی و ایرانی که مقام معظم رهبری نیز مد نظر دارند اجرایی شود.

وی افزود: آنچه که عامل پیشرفت زندگیها بوده و اکنون نیز باید بصورت الگو استفاده شود سبک ایرانی اسلامی است که از مذاهب پاک اسلامی گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: کشور ایران توانسته با گسترش اسلام، سبک جدیدی از زندگی را به جهان صادر و به آن نیز مهر تایید بزند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ملت ایران تمدن ساز بوده و امروز هم  در تمام جوامع اسلامی الگو هستیم، تصریح کرد: موضوع این است که در حال حاضر نسبت به مسائل بی تفاوت شده ایم.

وی تاکید کرد: امروزه  اگر مراکز علوم اسلامی و حوزه ها به دستگاههای فرهنگی نقشه راهی برای سبک اسلامی ارائه ندهند در سطح زندگی غربی گرفتار خواهیم شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: یکی از آسیب هایی که در  حال حاضر در خانواده ها بوجود آمده فرزند آوری است که برنامه ریزی چند سال گذشته دقیق نبوده و کشور ازنیروی جوان خالی شده است.