پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

ایام الله دهه فجر از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی است

فرماندار اردستان گفت: برنامه های دهه فجر برنامه سنگینی است و مهمترین روزهای تاریخ کشور ایران ایام الله دهه فجر است که انقلاب در آن نقش گرفته است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: مولفه های قدرت و وحدت  انقلاب را در دهه فجراشاره کنید تا به هوشیاری مردم کمک کند.

وی افزود: با توجه به حضور مردمی در نهم دیماه به این نکته توجه کنیم که نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد این حرکت و شکل گیری این حماسه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به فرصت باقی مانده تا دهه فجر انتظار می رود مسئولان برنامه ریزی قوی انجام داده و شاهد برنامه هایی با ایده های نو و جدید باشیم.

غیور با بیان اینکه برنامه های دهه فجر برنامه  سنگینی است، تصریح کرد: مهمترین روزهای تاریخ کشور ایران ایام الله دهه فجر است که انقلاب در آن نقش گرفته است.

وی تاکید کرد: همه مسئولان به منظور برنامه ریزی دقیق تر و پر رنگ تر دهه فجر حضور جدی در جلسات داشته باشند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: به منظور بزرگداشت این روز ملّی به اشکال مختلف در فراخوان عمومی تلاش کنیم و بیشترین تمرکز برنامه ها بر این باشد که نوجوانان و جوانان را محور قرار داده و با معرفی بیان نقش انقلاب در کشورمان آنها آشنا شوند.

غیور تصریح کرد: با اجرای ۱۰ برنامه جدید و با کیفیت که رنگ و بوی تازه و نو داشته باشد استقبال می شود تا اینکه لیستی از برنامه هایی را ارائه دهیم که نیمی از آن قابلیت اجرایی ندارد.

وی همچنین یادآوری کرد: آنچه که باید در دهه فجر و بویژه ۲۲ بهمن پیش بینی شود یکی تبیین ارزشهای حضرت امام راحل و بازخوانی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی مورد عنایت قرار گیرد.

فرماندار اردستان گفت: تبیین هویت فرهنگی انقلاب اسلامی که یکی از ارکان شکل گیری انقلاب و صدور آن بوده در جلسات تشریح شود.

غیور تلاقی دهه فجر با ایام فاطمیه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید به این دو موضوع توجه داشته و با تلفیق یکدیگر آن را گرامی بداریم.

انتهای پیام / کد خبر27165

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار