صبح اردستان

ایام الله دهه فجر از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی است

کدخبر: 27165
دی ۶, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: مولفه های قدرت و وحدت  انقلاب را در دهه فجراشاره کنید تا به هوشیاری مردم کمک کند.

وی افزود: با توجه به حضور مردمی در نهم دیماه به این نکته توجه کنیم که نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد این حرکت و شکل گیری این حماسه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به فرصت باقی مانده تا دهه فجر انتظار می رود مسئولان برنامه ریزی قوی انجام داده و شاهد برنامه هایی با ایده های نو و جدید باشیم.

غیور با بیان اینکه برنامه های دهه فجر برنامه  سنگینی است، تصریح کرد: مهمترین روزهای تاریخ کشور ایران ایام الله دهه فجر است که انقلاب در آن نقش گرفته است.

وی تاکید کرد: همه مسئولان به منظور برنامه ریزی دقیق تر و پر رنگ تر دهه فجر حضور جدی در جلسات داشته باشند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: به منظور بزرگداشت این روز ملّی به اشکال مختلف در فراخوان عمومی تلاش کنیم و بیشترین تمرکز برنامه ها بر این باشد که نوجوانان و جوانان را محور قرار داده و با معرفی بیان نقش انقلاب در کشورمان آنها آشنا شوند.

غیور تصریح کرد: با اجرای ۱۰ برنامه جدید و با کیفیت که رنگ و بوی تازه و نو داشته باشد استقبال می شود تا اینکه لیستی از برنامه هایی را ارائه دهیم که نیمی از آن قابلیت اجرایی ندارد.

وی همچنین یادآوری کرد: آنچه که باید در دهه فجر و بویژه ۲۲ بهمن پیش بینی شود یکی تبیین ارزشهای حضرت امام راحل و بازخوانی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی مورد عنایت قرار گیرد.

فرماندار اردستان گفت: تبیین هویت فرهنگی انقلاب اسلامی که یکی از ارکان شکل گیری انقلاب و صدور آن بوده در جلسات تشریح شود.

غیور تلاقی دهه فجر با ایام فاطمیه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید به این دو موضوع توجه داشته و با تلفیق یکدیگر آن را گرامی بداریم.