جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

برگزاری برنامه های متنوع در هفته فرهنگی اردستان موجب تقویت وحدت شد

فرماندار اردستان گفت: اردستان ازشاخصه های وحدت محروم هستند که هفته فرهنگی با برگزاری برنامه های متنوع موجب تقویت وحدت شده است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه فرهنگ عمومی در فرمانداری اردستان اظهار کرد: بهترین کاربعد از برگزاری مناسبتها، شناسایی و بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه ها است.

وی افزود: برنامه های هفته فرهنگی در اردستان در صورتی که قرار باشد در سالهای بعد برگزار شود نیازمند زمینه سازی خوب است.

فرماندار اردستان گفت: واکابی دقیق موارد و اشکالات برنامه های هفته فرهنگی بررسی شده و برای بهتر برگزار کردن آن در سالهای آینده برنامه ریزی از هم اکنون انجام شود.

غیور با بیان اینکه مستند سازی قوی برای برنامه های این چنینی داشته باشیم، تصریح کرد: می توانبم با مستند سازی در زمان خودش از آن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: هر چند برنامه های برگزارشده در هفته فرهنگی اردستان خالی ازایراد و اشکال نبوده، اما در نوع خود تجربه ای جدید برای معرفی شهرستان بود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد:ایرادات باید شناسایی شده و بدون پرهیز از تقابل آن را پذیرفت و آن را بررسی کرده و برای رفع آن تلاش کنیم.

غیور همچنین با اشاره به اینکه هر چند انتظار انصاف در همه کارها وجود دارد، لذا برای پیشبرد اهداف ایراد گرفتن لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: اردستان ازشاخصه های وحدت  محروم هستند که هفته فرهنگی با برگزاری برنامه های متنوع موجب تقویت وحدت شده است.

فرماندار اردستان همچنین از مزایای دیگر هفته فرهنگی، معرفی پتانسیل و استعدادهای شهرستان را نام برد که با نگاه ملی به برگزاری این هفته در سالهای بعد می توان از این استعدادها استفاده کرد.

غیور یادآوری کرد: برگزاری هفته فرهنگی اردستان با یک هزینه کم و صرفه جویی خوب و به عنوان یک نکته ارزشی برگزار شد.

انتهای پیام / کد خبر27195

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار