پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر اداره برق شهرستان اردستان:

سرقت۹۰۰میلیون ریالی تجهیزات برقی در اردستان

مدیر اداره برق شهرستان اردستان گفت: ارزش تقریبی این سرقت ها حدود ۹۰۰میلیون ریال بوده و سرقت تجهیزات برقی کار بسیار خطر ناکی است که متاسفانه انجام می شود و خسارات زیادی را به شبکه برق وارد می کند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا کریم زاده در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: تعدادی تیر برق فشار ضعیف در روستاهای فران و مارچوبه اردستان به ارزش تقریبی ۲۰۰میلیون ریال مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به تعدادی سرقت در چند روز گذشته تعداد سرقتها مربوط به حوزه برق اردستان پنج مورد بوده  که در حال پیگیری است.

مدیر اداره برق شهرستان اردستان گفت: سرقت وسایل برقی شامل سه دستگاه ترانسفورماتور برق از کارخانه ماشین سازی در دست احداث، کارخانه فرش و چاه آب روستای رحمت آباد واقع در دهستان گرمسیر اردستان بوده است.

کریم زاده با بیان اینکه سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق غیر از قطع برق و اخلال در روند فعالیت روزمره مشترکان خواهد بود، تصریح کرد:  این اتفاقات می‌تواند خسارت‌های مالی فراوانی برای تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات بر شرکت‌های توزیع برق تحمیل کند.

وی تاکید کرد: ارزش تقریبی این سرقت ها حدود ۹۰۰میلیون ریال بوده و سرقت تجهیزات برقی کار بسیار خطر ناکی است که متاسفانه انجام می شود و خسارات زیادی را به شبکه برق وارد می کند.

 

انتهای پیام / کد خبر27239

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار