سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
یک منبع آگاه اعلام کرد:

متهمان دستگیرشده در اغتشاشات اصفهان به ارتباط با ضدانقلاب اعتراف کردند/ کشف کلیپ ها و تصاویر معاندین در تلفن همراه دستگیرشدگان/ کشف گوشی های لوکس میلیونی از متهمان

متهمان دستگیرشده در اغتشاشات روزهای گذشته اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های ضدانقلاب، کردند.

به گزارش صبح اردستان، متهمان دستگیرشده در اغتشاشات روزهای گذشته  اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های ضدانقلاب و خط گیری ها از سلطنت طلبان و معاندین کردند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات روزهای گذشته در اعترافات خود از رابطه با رادیو فردا سخن گفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این متهم اعتراف کرده است که رادیو فردا سوژه هایی برای او ارسال کرده و وی نیز اقدام به تهیه و ارسال اخبار متناسب با این سوژه ها کرده است.

وی تاکید کرد: در تلفن های همراه بسیاری از متهمان تصاویر و کلیپ های بسیاری از اغتشاشات و سران ضد انقلاب سلطت طلب یافت شده است.

شایان ذکر است تلفن های همراه اکثر متهمان از نوع برندهای لوکس خارجی با قیمت های چند میلیونی بوده است.

حال این سوال مطرح است که چگونه افرادی که به بهانه وضعیت معیشتی و مسائل اقتصادی به خیابان ها ریختند، دارای تلفن های همراه چند میلیونی بوده و به اموال عمومی خسارت می زنند؟

انتهای پیام / کد خبر27258

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار