پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون فرمانداراردستان:

اولین طرح بازآفرینی شهری اردستان با ۲۳هکتار اجرایی می شود

معاون فرماندار اردستان گفت: اولین طرحی که برای اردستان در نظر گرفته شده مسجد جامع هزار ساله اردستان و مکانهای اطراف آن بوده که بالغ بر ۲۳ هکتار در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی پیش از ظهر امروز در جلسه بازآفرینی شهری در فرمانداری اظهار کرد:طرح بازآفرینی شهر زواره و مهاباد آماده و طرح بازآفرینی شهر اردستان هم در دست بررسی است.

وی افزود: برنامه ای در قالب اقدام مشترک تشکیل شده و سه شهر اردستان، زواره و مهاباد بصورت متمرکز امور آن با حضور کارشناس و مجری طرح بازآفرینی پیگیری می شود.

معاون فرماندار اردستان گفت: جریان باز آفرینی شهری اردستان که در حال بررسی است شامل تجربه، ترویج و تئوری است که توسط مجری هماهنگیهای آن در حال انجام است.

کیانی با بیان اینکه ضمن هماهنگی اجتماعی یک هماهنگی ستادی منسجم هم نیاز است، تصریح کرد: محورهای بازآفرینی شهرستان باید در آن جلسه ستادی بررسی و اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اولین طرحی که برای اردستان در نظر گرفته شده مسجد جامع هزار ساله اردستان و مکانهای اطراف آن بوده که بالغ بر ۲۳ هکتار در نظر گرفته شده است.

معاون فرمانداری اردستان خاطرنشان کرد: برای پپیشبرد سریع طرح بازآفرینی در شهرستان اردستان تعداد هشت کارگروه پیش بینی شده است که در اردستان ۱۵ محور را همچون قنات دوطبقه، قنات ارونه، امامزاده اسماعیل، مسجد خسرو، مسجد ملایعقوب، شهر زیر زمینی که محله های بازار، محال و ابالی را در بر خواهد گرفت پیش بینی شده است.

کیانی تصریح کرد: بهسازی و نوسازی یکی دیگر از معیارهایی است که در طرح بازآفرینی شهری مورد نظر است تا ضمن اجرای طرح به نوسازی آن هم توجه شود.

وی با اشاره به اینکه همیشه از کمبود درآمد صحبت به میان می آید افزود: کمبود درآمد بخشی از کار است اما نتوانسته ایم از منابع موجود استفاده درستی را ببریم.

انتهای پیام / کد خبر27264

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار