جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت:

همایش خادمین فاطمیه در اردستان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: همایش خادمین فاطمیه به زودی در اردستان برگزار خواهد شد و در آن رئیس جدید شورای هیئات مذهبی شهرستان معرفی و از زحمات رئیس قبلی تقدیر می شود.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری عصر امروزدر جلسه شئونات مذهبی در فرمانداری اردستان اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد هیئت های مذهبی در انتخاب شورای هیئات مذهبی شرکت کردند و این تشکل مردم نهاد توانست شکل واقعی خود را بدست آورد.

وی افزود: همایش خادمین فاطمیه به زودی در اردستان برگزار خواهد شد و در آن رئیس جدید شورای هیئات مذهبی شهرستان معرفی و از زحمات رئیس قبلی تقدیر می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: با توجه به اینکه شورای هیئات مذهبی شهرستان از ترکیب و افراد قوی تشکیل شده افزود: فرماندار، بخشداران، حوزه علمیه و دستگاههای ارشادی ترکیب این هیئات مذهبی هستند که از پتانسیل آنها باید استفاده شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی با رصدی که انجام خواهد داد، تصریح کرد: ایام فاطمیه در اردستان امسال از سالهای قبل متفاوت  تر انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: دستگاههای اداری با سیاه پوش کردن محل کار نشان دهند که ایام فاطمیه فرا رسیده و با رهنمود ائمه جمعه و جماعات برنامه های درخور شأن این ایام را برگزار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: همان شوری که در ایام محرم وجود دارد باید در ایام فاطمیه نیز وجود داشته باشد و دهه فاطمیه شهرستان اردستان در سالهای قبل توسط هیئت جوانان  به خوبی  برگزار شده است.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: امسال با توجه به تقابل ایام فاطمیه با دهه فجرباید به شکلی برگزار شود که مشکل خاصی پیش نیاید و این را بدانیم هر چه داریم از این عزاداریها است که وظیفه داریم  آن را به نسل جوانی که مورد توطئه دشمن  شده است انتقال دهیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: حمله توسط یک سری آشوبگر به مکانها و مقدسات کشورمان را محکوم می کنیم و اعلام می داریم حتی یک مورد بی حرمتی به مقدسات درست نیست و این نشان می دهد که دشمن  کجاها را هدف قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با یادآوری این جمله که اگر ایران امروز سربلند و با عزت است و در جهان حرفی برای گفتن دارد افزود: ایران امروز هر چه بدست آورده از مکتب اهل بیت است و دشمنانی که در سوریه و لبنان سیلی خورده اند می خواهند انتقام آن را بگیرند.

حجت الاسلام حیدری تاکید کرد: وظیفه شورای هیئات مذهبی روشنگری بوده  و رصد کردن هیئات را در دستور کار قرار دهند و نسبت به  بالا بردن بصیرت مردم بکوشند تا این نهاد مردم نهاد بتواند برای هیئت های مذهبی ریل گذاری کند.

انتهای پیام / کد خبر27268

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار