صبح اردستان

رفتار آشوبگران مردمی نبوده و مورد پذیرش نیست

کدخبر: 27272
دی ۱۲, ۱۳۹۶ در ساعت ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری اظهار کرد: موضوع ازدواج بر اساس یک وظیفه و ماموریت ذاتی با طرح یک دو سوال به چرایی دیر ازدواج کردن جوانان می تواند کمک کند.

وی افزود:  می توانیم بخشی از داده ها و اطلاعات خود را در خصوص مشکلات جوانان با طرح موضوع سوالاتی از آنها به منظور ساماندهی بهتر پیگیری کنیم.

فرماندار اردستان گفت: مو ضوعاتی که برای نیل به اهداف این طرح پیگیری می شود باید بصورت عملی و از پتانسیل دانشگاههای شهرستان پیگیری شود تا شاهد آثار مثبت و بهتر این طرح باشیم.

غیور با بیان اینکه دستگاهها می توانند نظراتشان را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: با جمع بندی نظرهای جوانان و دستگاهها می توانیم شاهد اتفاق خوبی برای جوانان شهرستان باشیم.

وی با توجه به اتفاقهای چند روز گذشته توسط اغتشاشگران اعلام کرد: شاهد اتفاقهایی بودیم که ما شاید در سنوات گذشته در کشور تجربه کرده بودیم اما هر باری که تجربه ای برای کشور بوجود آمد آسیب ها و تاثیراتی را بر این کشور همراه داشته که آن را نادیده گرفتیم.

فرماندار اردستان تاکید کرد: آنهایی که با بدخواهان همراه شده اند برای رسیدن به خواسته های فردی و جناحی بوده که در طول انقلاب اسلامی این رفتارها مردمی نبوده و از سوی هیچکس مورد پذیرش نیست.

غیور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی وعرصه بین المللی و سیاسی، کشور در یک شرایط خاصی قرار گرفته و جای تعجب دارد که اینگونه رفتارها از سوی یک سری خودی انجام می شود.

وی تصریح کرد: باید یک مقداری از این نوع تفکر و رفتار آنهایی که عامل این بحثها هستند فاصله بگیریم و فکر  مان چیزی نباشد به جز اصل نظام و تبعیت از مقام معظم رهبری و در رأس همه تفکرات مان باشد تا به اهداف نظام کمک کند.

فرماندار اردستان یادآوری کرد: ضعفهایی در همه مقاطع  وجود داشته، اما کشور دچار چالش اقتصادی نشده بلکه اول انقلاب را یاد بیاوریم که شرایط بدتر از این وجود داشته است.

غیور ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با حفط وحدت روحیه و وفاق وهمدلی این روزها را پشت سر بگذاریم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اهداف و نقطه بالنده کشور دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به وجود امنیت در تمام کشور تاکید کرد: هیچ جامعه ای عاری از این موضوعات نیست لذا می طلبد در شهرستان پیش بینی لازم را داشته باشیم که مشکلی بوجود نیاید و شاهد یک کشور همدل و هم پارچه باشیم و با وحدت ملی و برای مشکلات قدم برداریم.