صبح اردستان

بسیجیان چشم فتنه را کور خواهند کرد

کدخبر: 27276
دی ۱۳, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۲:۰۵ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، محمد حسین مسعودیان شامگاه سه سنبه در جمع بسیج پیشکسوتان در بسیج امام علی(ع)اردستان اظهار کرد: ریشه فتنه های اخیر در آمریکا و انگلیس بوده و دست نشانده های آنان در کشور آنها را همراهی می کنند.

وی افزود: دیر یا زود ابرهای فتنه کنار خواهد رفت و خوب و بد تشخیص داده خواهد شد، لذا کسانی که مطالبات دارند راه خود را با فتنه گران جدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: همانطور که مولای متقیان حضرت علی (ع) در خطبه ۵۰ نهج البلاغه بیان کرده در زمان فتنه حق و باطل مخلوط شده  لذا تشخیص آن با مشکل مواجه می شود.

مسعودیان با بیان اینکه عناصر فتنه یک مورد از آنها هم در کشور زیاد است، تصریح کرد: عاقبت پیروزی از آن حزب الله خواهد بود و فتنه گران در آتش آشوبی که خود درست کرده اند خواهند سوخت.

وی تاکید کرد: مشخص است هر وقت فضا تیره و تاریک شد عناصر فتنه گر از غفلت مردم سوء استفاده کرده و دست به آشوبگری و تخریب اموال دولتی و عمومی خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان خاطرنشان کرد: مطالبات مردمی حق مردم بوده و باید در کمال آرامش پیگیری شود اما اینکه افرادی دست به تخریب اموال عمومی و دولتی می زنند ریشه در فتنه دارد و توسط همه افراد جامعه محکوم می شود.

مسعودیان با اشاره به تحرک فتنه گران در گوشه و کنار کشور و توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم کشور یادآوری کرد: فردی که دست به اینگونه مسائل می زند در واقع مسلمان نیست و بویی از اسلام نبرده است.

وی همچنین تصریح کرد: جوانان پرشوربسیجی با گوش دادن به بیانات گوهربارمقام معظم رهبری چشم فتنه را کور کرده و موجبات خوشحالی هموطنان را فراهم خواهند کرد.