صبح اردستان

هدف اصلی دشمنان نظام، ایجاد نا امنی و آشوب فتنه بود

کدخبر: 27303
دی ۱۵, ۱۳۹۶ در ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: آنچه که موجب مجد نظام اسلامی و مردم می شد دشمن در سال ۸۸ هدف قرار داده بود.

وی افزود: آثار و نتایج فتنه را در سال ۸۸ دیدیم که دشمنان چه قصد و سوء نسبت به نظام داشتند و در نهم دیماه آن را احساس کردیم که هنوز نتایج آن ادامه دارد.

امام جمعه اردستان گفت: مطالبات مسالمت آمیز مردم و اغتشاش دشمنان مردم نما که قصد داشتند در یکهزار و ۱۴۸ شهر ایران آشوب انجام دهند از هم جدا خواهد بود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مطالبات مردم گرانی ها، حقوق های عقب افتاده و مسائلی که  با آن درگیر هستند باید جواب داده شود، تصریح کرد: مطالبات امری است طبیعی، اما دشمن در نقطه کور این ماجرا با شعارهای ساختار شکنانه تجمعات را مخلطو کرد و منجر به آشوبهایی شد که هدف قرار داده بودند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان نظام ایجاد نا امنی و آشوب فتنه در سراسر کشور بود که هیچ نامی بر روی آن نمی توان گذاشت.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: آتش زدن مسجد و منبر که نمی توان نامش را حرکت دینی یا ملی گذاشت و با شعار علیه مقدسات  ایران را بدون اسلام و قرآن  خواستند که نمی شود نامش را مطالبات قرار داد.

وی تصریح کرد: حرکت انسانی و غیر انسانی از هم جدا است و توهش، بربریت، ایجاد ناامنی، آشوبگری و برهم زدن نظم و امنیت کشور و تقدیم آن به بیگانگان از اهداف آشوبگران داخلی بود.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به ناامنی های اخیر افزودک عربستان، آمریکا و اسرائیل مثلثی بود که در پشت قضایای اخیر فعالیت می کردند و مردم با به میدان آمدن تو دهنی محکمی را به آنها وارد کردند.

امام جمعه اردستان خطاب به مسئولان عالیرتبه کشور افزود: مشکلات مردم نباید نادیده گرفته شود و بگوییم مشکلی نیست باید در رفع گرانی، تورم، بیکاری و حقوقهای عقب افتاده اقدام مناسبی را انجام دهید.

وی تاکید کرد: تبعیض و فساد یک اصل است که باید مسئولان با قاطعیت آن را از بین ببرند و به کسانی که خوابهای بد برای ایران می بینند بگویند شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.