شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

سینه دلسوزان انقلاب از اقدام بعضی مسئولان به درد آمده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: با توجه به نارضایتی که مردم از مسئولان دارند سینه دلسوزان انقلاب از اقدام بعضی مسئولان به درد آمده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع)اردستان اظهار کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و بهره گیری از جوانان و نوجوان قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.

وی افزود: آنها با استفاده از فضای آزاد تلگرام و عملیات روانی از چند ماه قبل ذهن جوانان و نوجوانان کشور را برای آشوبهای اخیر آماده کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: با توجه به نارضایتی که مردم از مسئولان دارند سینه دلسوزان انقلاب از اقدام بعضی مسئولان به درد آمده است.

فخرل با بیان اینکه ایجاد عملیات روانی از اهداف دشمن بود، تصریح کرد: ابتدا با فراخوانی و فراخور حال هر شهر و اجیر کردن عده ای خود را نشان دادند.

وی تاکیدکرد: آشوبگران با شعارهای ساختار شکنانه علیه مقام معظم رهبری و اسا س انقلاب، تخریب بیت المال و آتس زدن حوزه های علمیه، پایگاه بسیج، پاسگاه انتظامی، وسایل نقلیه عمومی و ترورهای دهه شصت را در ذهنها تداعی کردند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: صف مطالبات به حق مردم از رانت خواران با دخالت و توطئه دشمن منجر به اغتشاشات شد.

فخرل همچنین تصریح کرد: وقتی کشور ایران را امن دیدند تصمیم گرفتند با ایجاد نا امنی در سطح کشور و پایین آوردن ضریب امنیت کشور عدم سرمایه گذاری خارجی را در ایران کاهش دهند.

وی همچنین تصریح کرد: مسئولان نسبت به ضعف فرهنگی در جامعه توجه کنند که یکی از اشکالهای کل کشور محسوب میشود.

انتهای پیام / کد خبر27330

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار