پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان:

ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در اردستان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان، گفت: طرحی در قالب خانواده های دو معلول و بیشتر در دست اقدام است که به همین منظور هشت قطعه زمین در نظر گرفته شده و در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، احمد علی یزدانپناه در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: بالغ بر۱۰میلیارد ریال در خصوص وامهای تعمیر مسکن از اعتبارات حوادث قهری دریافت شده و در حوزه شهرها و روستاهای شهرستان اردستان که منازلشان نیاز به تعمیرات داشته پرداخت شده است.

وی افزود:  امسال ۱۰۰فقره وام به منظور احداث واحدهای مسکونی با عنوان مسکن روستایی مستحکم یا بازسازی آن پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: تعداد ۱۸روستای اردستان در قالب طرح های روستایی با کمک دهیاران خدمات آن انجام شده، اما به لحاظ نبود بودجه با قیر یارانه ای دولت و دهیاران کار تعطیل نشده  و چند روستا هم  سنگ فرش، کانی و آسفالت آنها انجام می شود.

یزدانپناه با بیان اینکه طرحی  در قالب خانواده های دو معلول و بیشتر در دست اقدام است، تصریح کرد: به همین منظور هشت قطعه زمین در نظر گرفته شده که حدود چهار پلاک آن از طرف اداره راه و شهرسازی بوده که در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: انجمن خیران مسکن ساز اردستان در حال  پیگیری موضوع ساخت مسکن معلولان بوده و موضوع را دنبال می کنیم که با توجه به نوع معلولیتی که افراد دارند سازه هایی طراحی شود که راحت بتوانند از آنها استفاده کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: سند مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که اردستان را هم شامل می شود با همکاری اداره ثبت و اسناد  ۵۰ پرونده ثبتی آن برای صدورسند آماده شده است.

انتهای پیام / کد خبر27400

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار