صبح اردستان

عزت امروز کشور ایران از فرهنگ شهادت است

کدخبر: 27411
دی ۲۱, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۱:۲۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه پنجشنبه در مسجد حضرت ابوالفضل روستای اَشینه اظهار کرد: هیچ دعا و درخواستی طبق باور قرآنی از خداوند بدون جواب نخواهد بود.

وی افزود: پاسخی اگر هم از سوی خداوند دریافت نشد نتایج آن در آخرت نصیب انسان می شود که از نتایج دنیایی خیلی بیشتر است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین درخواستهایی که می توان از خداوند دریافت کرد شهادت در راه خداوند است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه عزت امروز کشور ما از فرهنگ شهادت است، تصریح کرد: استقامتی که امروز در برابر مکر و حیله دشمنان وجود دارد تکیه بر فرهنگ امام حسین(ع) و فرهنگ شهادت در راه خداوند است.

وی تاکید کرد: فرزندانی تقدیم انقلاب شد که در دامن مادران مومن پرورش یافته بودند و این فرهنگ همچنان در کشور وجود دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگی که از حضرت رسول و فرزندان آن همچون امام حسین(ع) وجود داشته توسط امام خمینی(ره) در عصر معاصر ما احیاء شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هم  فرهنگ عاشورایی در جوانان کشور ایران تبلور پیدا کرده و شهدایی همچون حججی ها را در دامن خود پرورش داده است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد همچنین افزود: شهدایی همچون شهید حججی متولد ۷۲ بوده و امام خمینی(ره) را به چشم خود ندیده اند، اما مکتب امام خمینی(ره) را دریافت کرده اند و آنچه که به ما عزت داده همین فرهنگ شهادت است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جوانان و رشادت، فداکاری و ایثار آنها یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب و حفظ ارزش های اصیل است.

وی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) منحصر بفرد، مستمر و الهی بوده و امام حسین شخصیتی است که حرکت و قیام آن قابل الگوبرداری و استمرار در همه دوران بوده است.

این مراسم به پاس چهلمین روز وفات مادر شهید خسرو قاسمیان برگزار شده بود.