شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

مشکلات اجتماعی و مالی سد راه آموزش و پرورش است

فرماندار اردستان، گفت: آموزش و پرورش دارای مشکلات اساسی همچون اجتماعی، منابع مالی بوده که اینها همه سد راه این مجموعه بوده است.

به گزارش صبح اردستان، پیش از ظهر امروز علیرضا غیور در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری اردستان اظهار کرد: مسائل و تنگناهایی که نظام آموزشی با آن روبرو می شود با استفاده از امکانات منطقه ای قابل برطرف شدن است.

وی افزود: پیگیری مسائل آموزش و پرورش که از بالا به پایین ابلاغ شده و دارای مشکلاتی خواهد بود با بررسی در اینگونه جلسات قابل رفع است.

فرماندار اردستان گفت: تحولی اگر قرار باشد در آموزش و پرورش و نظام آموزشی اتفاق بیفتد باید از همین جلسه های سطح پایین شکل گرفته و تحول آن در سطح کشور قابل لمس باشد.

غیور با بیان اینکه مشارکت در نهاد سازی محلی را در صدر برنامه ها و فعالیتهایمان قرار دهیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش در این خصوص نیازمند کار کارشناسی بوده که در این زمینه باید اقدام کند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش دارای مشکلات اساسی همچون اجتماعی، منابع مالی بوده  که اینها همه سد راه این مجموعه بوده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات سال ۹۷ که در لایحه بودجه برآورد شده کمبود منابع مالی در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود که یکی از مواردی که باید توجه کرد همین موضوع است.

غیور تصریح کرد: آموزش و پرورش مکلف خواهد شد تا در سال آینده در خصوص منابع مالی خود تصمیمات و جلساتی را برگزار و نسبت به کسری منابع مالی خود اقدام کند.

وی همچنین اشاره کرد: نتایجی که در کنکور اتفاق می افتد حاصل و نتایج مجموعه آموزش و پرورش بوده، لذا نمی توان گفت این موفقیت نتیجه یک قسمت خاصی بوده است.

فرماندار اردستان یادآوری کرد: توجیه خانواده ها بمنظور خود باوری دانش آموزان با توجه به ظرفیتهایی که در دانش آموزان این منطقه وجود دارد می تواند یکی از راههای مهم برتری در کنکور سال آینده باشد.

انتهای پیام / کد خبر27525

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار