صبح اردستان

احداث راهدارخانه نیاز اساسی جاده اردستان به اصفهان است

کدخبر: 27537
دی ۲۹, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، احمد کاشکی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اداره راهداری اردستان نیاز مبرم به یک مرکز معاینه فنی ماشین های سنگین دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی در اردستان احداث راهدارخانه در محور اردستان به اصفهان بوده که در این خصوص با توجه به پیگیریهای انجام شده نتیجه ای نداشته است.

سرپرست اداره راهداری اردستان گفت: با توجه به وضعیت جاده های شهرستان که در بعضی مکانها از قدمت بالا برخوردار بوده  و نیاز به ماشین آلات و نیروی انسانی دارد که مسئولان باید آن را برآورده کنند.

کاشکی با بیان اینکه احداث پایانه مسافری در اردستان یکی از نیازهای اساسی مردم بوده، تصریح کرد: در حال حاضر چهار شرکت مسافری در اردستان و زواره به مردم خدمات ارائه می کند.

وی تاکید کرد: مجتمع های خدماتی فعال در سطح شهرستان و محورهای آن سه مجتمع بوده که  دو مورد دیگر در کیلومتر سه محور کاشان به اردستان و کیلومتر چهار محور اردستان به نایین در حال ساخت است.

سرپرست اداره راهداری اردستان خاطرنشان کرد: اداره راهداری اردستان در حال حاضر به منظور تعمیر و نگهداری راههای مواصلاتی خود نیاز مبرم به ۱۰۰کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۲۵۰ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راههای روستائی و فرعی، نیاز به ۲۳۰ کیلومتر ایمن سازی محور های مواصلاتی و ۱۰ کیلومتر روشنایی در سه راهی ها و کمربندی اردستان دارد.