پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولانی که کار نمی کنند با مسئولیتشان خداحافظی کنند

امام جمعه اردستان، گفت: مسئولان باید گره‌گشاه بوده و به کارها گره نزنند و مسئول باید پاسخگو باشد و مسئولان بدانند هر کدام نمی توانند کار کنند با مسئولیتشان خداحافظی کنند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: با توجه به ولادت حضرت زینب، پرستاران باید به حضرت زینب به عنوان الگو اقتدا کنند.

وی افزود: کنفرانس بین المللی در تهران با حضورده کشور اسلامی برگزار شد و مقام معظم رهبری به عنوان توصیه گفتند، خودتان را به عنوان کشورهای اسلامی مطرح کنید و نگذارید دشمنان شما را فراموش کنند.

امام جمعه اردستان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص ادعای ترامپ مبنی بر اینکه قدس پایتخت اسرائیل است گفتند قدس باید برای فلسطین به عنوان پایگاه باقی بماند و خطاب به کشورهای اسلامی تذکر دادند که  از نظر علمی می توانید شما پیشرفت کنید.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد حادثه غم باری در کشورمان بودیم، تصریح کرد: بیش از ۳۰ نفر دریادل جان خود را از دست دادند که مسئولان باید ابعاد بیشتری از این حادثه را روشن کرده تا دشمن نتواند از آن بهره برداری سیاسی کند.

وی تاکید کرد: با توجه به روز هوای پاک در تقویم کشورمان افزود: منطقه اردستان از نظر آلودگی مبرا بوده و در این زمینه باید شکر گذار خداوند بود.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مردم غزه در شرایط سخت در برابر رژیم صهیونیستی  مقاومت کردند و توانستند نام خود را در تاریخ ماندگار کنند و امروز به روز غزه نیز نامگذاری شده است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان سخیف و بی ادب ترامپ افزود: ۶۸ درصد از مردم آمریکا مخالف ترامپ بوده و از او انتقاد دارند

وی یادآوری کرد: حق مردم است که راحت زندگی کنند و مسئولان باید در خصوص اشتغال و رونق آن برنامه داشته باشند و با توجه به سخنان نماینده مردم اردستان در جلسه ای افزود: مسئولانی که در زمینه اشتغال کم‌کاری کنند و یا ایا اقدامی در این زمینه نداشته باشند موارد آن بازتاب خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: مسئولان باید گره‌گشاه بوده و به کارها گره نزنند و مسئول باید پاسخگو باشد و مسئولان بدانند هر کدام نمی توانند کار کنند با مسئولیتشان خداحافظی کنند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: مسئولان باید با همدلی و ارتباط با مدیران کل کارها را پیش برده و ما هم در خطبه های نماز جمعه کسانی که برای مردم کار کنند اعلام کرده و کسانی هم که چوب لای چرخ بگذارند اعلام می کنیم.

خطیب جمعه اردستان گفت: مسئولان بررسی کنند ببینند گره کار کجاست و چه کسانی نمی خواهند یا نمی توانند کار را انجام دهند و باید پاسخگو باشند و منبعد به عنوان مطالبه مردمی کم کاری ها گفته خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر27545

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار