جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

کار پرستاران بسیار ارزشمند و نوعی ایثار و از خود گذشتگی است

فرماندار اردستان، گفت: کار پرستاران بسیار ارزشمند بوده و در واقع نوعی ایثار و از خود گذشتگی است که پرستاران در حال حاضر از خود نشان می دهند و با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور درحاشیه تقدیر از پرستاران بیمارستان شهبد بهشتی اردستان اظهار کرد: یکی از اقشار پرتلاش و زحمتکش جامعه که در واقع سلامتی و سرمایه وجودی خود را صرف تامین سلامت سایر افراد جامعه می کنند پرستاران هستند.

وی افزود: روز میلاد پرخیر و برکت بانوی اسلام حضرت زینب(س) با توجه به اینکه اسوه صبر و استقامت بوده به نام روز پرستار لقب گرفته است.

فرماندار اردستان گفت: کار پرستاران بسیار ارزشمند بوده و در واقع نوعی ایثار و از خود گذشتگی است که پرستاران در حال حاضر از خود نشان می دهند و با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

غیور با بیان اینکه پرستاران از اجر و مزد معنوی برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: به لحاظ ارزشمند بودن شغلشان خداوند عنایت لازم را به آنها خواهد کرد.

وی تاکید کرد: علیرغم تلاش زیاد پرستاران در خصوص خدمات رسانی به مردم  اما کم و کاستی ها وجود دارد که باید همه مسئولان در رفع این کاستی ها همت کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: به منظور رفع کاستی ها و در همین زمینه از طریق استان مسائل را پیگیری می کنیم و باید بستری را آماده کنیم که پرستاران در سطح شهرستان به بهترین شکل و با توانایی صد درصدی خدمات داشته باشند.

غیور تصریح کرد: به لحاظ  شرایطی که بیمارستان شهید بهشتی اردستان در خصوص کمبود نیروی خدماتی دارد، موضوع به اطلاع ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان رسیده و برای رفع این مشکل تلاش خواهد شد.

وی  اعلام کرد: کمبودهایی در بخشهای مختلف بیمارستان شهید بهشتی اردستان وجود دارد که وزارت بهداشت و درمان آن را تامین خواهد کرد و بخش دیگری از امکانات توسط ریاست شبکه بهداشت و درما و از طریق خیران با توجه به ظرفیت خوبی که در اردستان وجود دارد تامین خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر27648

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار