جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرح های عمرانی اردستان به ارزش ۹۰میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار اردستان، گفت: ۷۳ طرح عمرانی اردستان به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در حوزه های ارتباطات و فن آوری، طرح آبرسانی، کشاورزی، برق رسانی، بهداشت، خدمات اجتماعی و ساختمان اداری در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در نشست خبری در فرمانداری اردستان اظهار، کرد: با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستیم به حضور همه شهدا و همه آنهایی که به نوعی از سرمایه وجودی خود گذشتند که اعتلای این نظام و انقلاب بماند و یاد آنها به عنوان ذخایری ارزشمند برای آیندگان یاد گار مانده است.

وی افزود: اقتداری که امروزه کشور ایران به برکت خون شهداء، ایثارگران و آزادگان به زعامت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری کسب کرده در همه ادوار تاریخ مثال زدنی و تکرار ناپذیر خواهد بود.

فرماندار اردستان گفت: دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت زهرا (س)تقارن دارد که سعی شده برنامه ها به همین منظور برنامه ریزی و انجام شود.

غیور با بیان اینکه جلسات زیادی به منظور برنامه ریزی دهه فجر بصورت کمیته ای و ستادی انجام شده است، تصریح کرد: برنامه هایی که اجرا خواهد شد بیش از ۹۰ برنامه بصورت مصوب شده اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: شاخص برنامه های اجرایی دهه فجر در اردستان،  گلباران تمثال امام خمینی(ره) خواهد بود که همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره)) به میهن اسلامی در میدان امام شهر اردستان با حضور مسئولان انجام خواهد شد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: برنامه های پرباری همچون زنگ انقلاب در مراکز آموزشی و کارخانجات، بزرگداشت دهه فجر در مساجد، برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان ممتاز کشوری، تجلیل از پیشگامان انقلاب شهرستان، مهمانی لاله ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  و حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن برگزار خواهد شد.

غیور تصریح کرد: ۷۳ طرح عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در حوزه ارتباطات و فن آوری، طرح آبرسانی، طرح در حوزه کشاورزی، حوزه برق رسانی، حوزه بهداشت، خدمات اجتماعی و ساختمان اداری در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام / کد خبر27727

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار