صبح اردستان

مسئولان کلامشان در حد حرف نباشد و بین خود و مردم فاصله ایجاد نکنند

کدخبر: 27757
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶ در ساعت ۵:۰۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در گفتگو با صبح اردستان اظهار، کرد: تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه ما را ملزم می کند که هم تسلیت و هم تبریک را داشته باشیم چون هر چه داریم از تاسوعا و عاشورا و از اهلبیت داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به چهل سالگی و رشد و بلوغ نزدیک می شود و با تمام مشکلاتی که برای انقلاب اسلامی بوجود آورده اند اما این انقلاب هنوز بالنده روی پا ایستاده است.

امام جمعه اردستان گفت: عوامل اصلی تشکیل دهنده انقلاب سه مورد بوده  ایمان مردم به خدا، رهبری حضرت امام، اتحاد و همدلی مردم که اگر همه اینها تداوم پیدا کند انقلاب هم تداوم پیدا می کند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه هر چند ضعف و کمبودهایی در این مدت بوده، تصریح کرد: اما انقلاب تداوم داشته و سی سال است که مقام معظم رهبری به عنوان تیز بین انقلاب همان سیره حضرت امام(ره) را در پیش گرفته و وحدت و انسجام مردم هم مثال زدنی است.

وی تاکید کرد:  مردم انقلاب خود را دوست دارند و درطول سال دو مرتبه این اتحاد خود جوش را با شرکت در مراسم روز قدس که جنبه بین المللی دارد و دیگری در  ۲۲ بهمن نشان می دهند.

امام جمعه اردستان حضور مردم در صحنه های انقلاب را دارای یک پیام  دانست که مسئولان وظایفشان مضاعف می شود و ضمن شنیدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در بین مردم بیشتر حضور داشته باشند.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: مسئولان فقط کلامشان در حد حرف نباشد و سعی کنند بین خود و مردم فاصله گرفته نشود که دشمن بخواهد از این رخنه بین اتحاد ملی بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: انقلابی که برآمده از خون شهدا بوده  و هر چه داریم از مجموعه شهداء، جانبازان و اسرا  است، لذا کاری کنیم که شاهد شکوفایی کشور باشیم و با پرداختن به اقتصاد مقاومتی  در حد حرف عمل نکرده  و با اشتغال و کار آفرینی از بیکاری جوانان جلوگیری کنیم.