صبح اردستان

دشمن با فضای مجازی به جنگ ما آمده و می خواهد ما از ارزشهایمان جدا شویم

کدخبر: 27789
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۴۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، سردار رهام بخش حبیبی امشب در یادواره سرداران و ۳۳۰شهید شهرستان اردستان در سالن ورزشی ارشاد اظهار، کرد: انقلاب اسلامی ضمن یاد دادن درسهایی به همه، توانسته لرزه به اندام دشمنان انقلاب هم بیاندازد.

وی افزود: هر کس جرأتی پیدا کرد در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمد و بدانند کسانی که به دارایی شان می نازند طبق آیه قرآن ذلیل خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی که امروز در دوازدهم بهمن ماه به آن ورود کرده ایم دشمنان را متعجب کرد که چطور مردم ایران توانسته پیروز شود و در برابر عوامل آنها مقاومت کند.

سردار حبیبی با بیان اینکه دشمنان با فریب چهار نفر فریب خورده که می آیند شعار می دهند در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمده، تصریح کرد: دشمن بداند همه دنیا در برابر ما ایستادند و با تجهیزات شرق و غرب که پای کار آوردند نتوانستند حریف ایران شوند.

وی تاکید کرد: همانطور که ملاحظه می کنید کشورهای منطقه نوکر آمریکا هستند و با پول و تجهیزات و نفرات چه در قبل و چه الان دنیا و آخرت خود را فروخته اند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: یاد آورید جنگ تحمیلی هشت ساله را که ما اسلحه ای نداشتیم و با اسلحه ابتدایی ژسه  در برابر پیشرفته ترین اسلحه های دشمن پیروز شدیم.

سردار حبیبی  یادآوری کرد: شهدا با خدا عشق بازی کرده و ارزش پیدا کردند و ما را به جایی رساندند که با اتکائی که به خداوند داریم از ما می ترسند.

وی همچنین تصریح کرد: در سال یکهزار و ۶۱۸ سردمداران بزرگ جنگ دنیا به این نتیجه رسیدند که اروپا دارد از بین می رود، لذا جنگی را طراحی کردند که سی سال طول کشید و ادیان مختلف را به جنگ طلبی فراخواند تا چهره اسلام را در دنیا مخدوش نشان دهد و بگوید اسلام دینی است که آرامش نمی دهد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمن با فضای مجازی به جنگ ما آمده و اولین هدف او این است تا ما را از ولایت و رهبری جدا کند، چون می داند که اگر این چراغ را نداشته باشیم که ما را هدایت کند شکست خواهیم خورد.

سردار حبیبی اعلام کرد: دشمن می خواهد ما از ارزشها جدا شده و از اصولمان فاصله بگیریم برای همین به حجاب ما گیر می دهد تا از اعتقادمان دور شویم.