جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

همه برای تحقق ارزشهای والای اسلامی تلاش کنند

فرماندار اردستان، گفت: همه باید برای چگونگی تحقق ارزشهای والای اسلامی تلاش کرده و آن را به نسلهای آینده انتقال دهیم.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در مراسم گلبانگ انقلاب در هنرستان فنی شهید مدنی اردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همین ایام به نتیجه رسید و این خاطرات خوش و شیرین هیچگاه از اذهان و تفکرات مردم پاک نخواهد شد.

وی افزود: آنچه که باید در این زمان به آن پرداخته شود تبیین و یادآوری شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسلهاییی که بعد از انقلاب بوجود آمده است.

فرماندار اردستان گفت: حضرت امام خمینی(ره) در اوج قدرت و اقتدار نظام سلطه شاهنشاهی بدون هیچ ابزار و منابع مادی انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

غیور با بیان اینکه بهترین کارشناسان دنیا هم واقعیت پیروزی انقلاب اسلامی را پیش بینی نمی کردند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با اتکاء به خداوند و با نیت الهی و پشتیبانی عظیم مردمی در مبارزه با رژیم شاهنشاهی انقلاب اسلامی را شکل دادند.

وی تاکید کرد: بمنظور تبیین سیره حضرت امام خمینی(ره) و بیان تفکر الهی که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی شد باید تلاش کرده و در هر پست و مقامی که هستیم برای انقلاب گام برداریم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: همه باید برای چگونگی تحقق ارزشهای والای اسلامی تلاش کرده و آن را به نسلهای آینده انتقال دهیم.

غیور تصریح کرد: دانش آموزان در این دوران با اهداف انقلاب اشنا شده و برای حفظ ارزشها و اهداف آن تلاش مضاعفی را از خود نشان دهند و از یاد نبرید که سرمایه وجودی انقلاب دانش آموزان هستند.

انتهای پیام / کد خبر27831

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار