سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

برای حفظ و سیره فکری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کنید

فرماندار اردستان، گفت: همیشه در حفظ و سیره فکری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کرده و این ارزشها را نسل به نسل به جوانان انتقال داده تا جوانان با تفکر امام آشنا شوند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه مودت بازنشستگان سپاه در سالن اجتماعات سپاه اردستان اظهار، کرد: مسئله ای که هیچگاه نباید از اذهان دور شود پیروزی انقلاب اسلامی در سال۵۷ به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی است که اتفاق بزرگی در کل دنیا بود.

وی افزود: شاهد نهضت ها و انقلابهایی در دو قرن گذشته بوده ایم، اما هیچکدام به لحاظ گستردگی و آثار بسیار قابل تأمل و توجه به مشابه انقلاب اسلامی ایران که بیان و تفکر جدیدی را در دنیا بوجود آورد نبوده است.

فرمانداراردستان گفت: موضوع و واقعیت ها را اگر توجه کنیم و مد نظر داشته باشیم یکی از آثار بزرگی که انقلاب به دنبال داشته  موضوع تبیین و گفتمان اسلامی در همه کشورها بوده است.

غیور با بیان اینکه بعد از انقلاب بود که نگاه به اسلام و توجه به مبانی اسلام در بسیاری از کشورها شکل گرفت، تصریح کرد: شاهد هستیم که اسلام در بسیار از ممالک دنیا و غربی مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شاهد تحقق تفکر اسلامی در مهد کفر و استکبار بوده ایم که همه این افتخارات مدیون ارزشی بود که حضرت امام خمینی(ره) برای این انقلاب کسب کرد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان اگر در حال حاضر در پی دشمنی های گسسته و دشمنی های عمیقی با انقلاب بوده یکی از علتهای آن این است که ارزشها را از بین ببرد.

غیور تصریح کرد: همیشه در حفظ و سیره فکری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کرده و این ارزشها را نسل به نسل به جوانان انتقال داده تا جوانان با تفکرامام اشنا شوند.

وی تصریح کرد: سرمایه گرانبهایی برای حفظ این انقلاب توسط صاحبان اصلی که مردم هستند پرداخت شده و خونبهای بسیار گرانقیمت نیز برای آن پرداخت شده، لذا تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شده و برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام / کد خبر27918

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار