صبح اردستان

برای حفظ و سیره فکری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کنید

کدخبر: 27918
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه مودت بازنشستگان سپاه در سالن اجتماعات سپاه اردستان اظهار، کرد: مسئله ای که هیچگاه نباید از اذهان دور شود پیروزی انقلاب اسلامی در سال۵۷ به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی است که اتفاق بزرگی در کل دنیا بود.

وی افزود: شاهد نهضت ها و انقلابهایی در دو قرن گذشته بوده ایم، اما هیچکدام به لحاظ گستردگی و آثار بسیار قابل تأمل و توجه به مشابه انقلاب اسلامی ایران که بیان و تفکر جدیدی را در دنیا بوجود آورد نبوده است.

فرمانداراردستان گفت: موضوع و واقعیت ها را اگر توجه کنیم و مد نظر داشته باشیم یکی از آثار بزرگی که انقلاب به دنبال داشته  موضوع تبیین و گفتمان اسلامی در همه کشورها بوده است.

غیور با بیان اینکه بعد از انقلاب بود که نگاه به اسلام و توجه به مبانی اسلام در بسیاری از کشورها شکل گرفت، تصریح کرد: شاهد هستیم که اسلام در بسیار از ممالک دنیا و غربی مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: شاهد تحقق تفکر اسلامی در مهد کفر و استکبار بوده ایم که همه این افتخارات مدیون ارزشی بود که حضرت امام خمینی(ره) برای این انقلاب کسب کرد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان اگر در حال حاضر در پی دشمنی های گسسته و دشمنی های عمیقی با انقلاب بوده یکی از علتهای آن این است که ارزشها را از بین ببرد.

غیور تصریح کرد: همیشه در حفظ و سیره فکری حضرت امام خمینی(ره) تلاش کرده و این ارزشها را نسل به نسل به جوانان انتقال داده تا جوانان با تفکرامام اشنا شوند.

وی تصریح کرد: سرمایه گرانبهایی برای حفظ این انقلاب توسط صاحبان اصلی که مردم هستند پرداخت شده و خونبهای بسیار گرانقیمت نیز برای آن پرداخت شده، لذا تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شده و برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.