صبح اردستان

۲۵ واحد صنعتی اردستان بمنظور دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند

کدخبر: 27951
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۳۵ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا باقری شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن اصناف و کارآفرینان ویژه دهه فجر در سالن اداره ارشاد اردستان اظهار کرد: دهه فجر با آمدنش عطر آزادی را به جای خفقان در فضای میهن اسلامی  طنین انداز کرد.

وی افزود: اصناف با حضور خود در صحنه های مختلف توانسته توطئه های دشمن را خنثی کند، لذا بمنظور وفاداری با ارزشهای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن پررنگ شرکت می کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: شهرستان اردستان در بحش صنعت دارای ۶۰ واحد صنعتی دارای پروانه  بهره برداری و ۴۰واحد صنعتی پروانه در دست اقدام و جواز تاسیس است.

باقری با بیان اینکه اردستان دارای ۷۰ معدن با پروانه بهره برداری است، تصریح کرد: تعداد ۲۰ معدن هم دارای پروانه اکتشاف است.

وی تاکید کرد: اردستان  تعداد یکهزار و ۹۷۱ واحد صنفی دارای پروانه کسب بوده که هم اکنون به فعالیت در سطح شهرستان مشغول هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: اردستان دارای یک اتاق اصناف و ۱۲ اتحادیه صنفی بوده که امورات  اصناف شهرستان را پیگیری و انجام می دهند.

باقری تصریح کرد: اتاق اصناف اردستان از ابتدای اول سال ۹۶ تا کنون تعداد ۴۰۱ پروانه کسب تمدید و صادر کرده است.

وی تعداد واحدهای تولیدی ثبت نام شده در سایت بهین یاب به منظور دریافت تسهیلات  طرح رونق را  ۲۵ واحد صنعتی اعلام کرد و افزود: تعداد واحدهای تولیدی صنفی و خدمات فنی  که در سایت ایرانیان اصناف برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند ۱۶ مورد بوده که به استان معرفی شده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اعلام کرد: توسط اتاق اصناف اردستان در سال ۹۶ دو نمایشگاه مبلمان و عرضه مستقیم کالا بمنظور رفاه حال مردم  برپا کرده است.