صبح اردستان

مسابقات شنای رده های سنی مختلف در اردستان برگزار شد

کدخبر: 28027
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۱۴ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، عباس روحانی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات شنای رده های سنی مختلف در استخر آبشار اردستان برگزار شد.

وی افزود: اولین دوره مسابقات شنا در پنج رده سنی مختلف با حضور ۷۴ شناگر از شهرهای اردستان، مهاباد و نطنز  در چهار ماده برگزار شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: جوایزی از سوی هیئت شنای اردستان در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم هر رده سنی همراه با حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.

روحانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات تقویت روحیه نشاط و شادابی و بروز استعدادها در بین نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: شنا ورزشی پایه و سفارش شده در دین اسلام است که باید برای ترویج آن از تمام ابزارهای لازم استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ورزش شنا در اردستان سرشار از جوانان مستعد است که باید زمینه قهرمانی آن ها را با ارائه جدیدترین علوم رشته های ورزشی فراهم کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل در افزایش توانمندی ورزشکاران، برگزاری منظم رقابت های ورزشی است که با اعتقاد به این اصل مهم، به دنبال برگزاری مداوم مسابقات و دوره های آموزشی شنا در تمام رده های سنی هستیم.