جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مسئول بسیج سازندگی اردستان:

پرداخت تسهیلات شش میلیارد ریالی ویژه طرحهای اقتصاد مقاومتی در اردستان

مسئول بسیج سازندگی اردستان، گفت: اعتباری در سال ۹۶ برای اقتصاد مقاومتی وجود نداشته، اما تا کنون توانسته ایم شش میلیارد ریال تسهیلات به تقاضا کنندگان اشتغال پرداخت کنیم.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ امیر صادقی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: شهرستان اردستان توانسته در موضوع صنایع تبدیلی قدمهای مثبتی را بردارد که جای کار هنوز باقی است.

وی افزود: برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی در طول سال می تواند از تولیدکنندگان حمایت کرده و آنها احساس کنند در جایی از آنها حمایت می شود.

مسئول بسیج سازندگی اردستان گفت: اعتباری در سال ۹۶ برای اقتصاد مقاومتی وجود نداشته، اما تا کنون توانسته ایم شش میلیارد ریال تسهیلات به تقاضا کنندگان اشتغال پرداخت کنیم.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه تسهیلاتی که از طریق بسیج سازندگی پرداخت می شود در اجرای آن انحرافی وجود ندارد، تصریح کرد: طرحها در قالب طرح های کوچک شروع شده و امروزه تبدیل به طرح های بزرگی شده که توانسته گفتمان اقتصاد مقاومتی را به عینه عملی کند.

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان با اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی کوچک محور می تواند در هر زمینه ای موفقیت داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی اردستان خاطرنشان کرد: تعامل جهاد کشاورزی، صنعت معدن، میراث فرهنگی، فنی حرفه ای و نگاه فرماندار اردستان به اشتغال توانسته در روند اجرای اقتصاد مقاومتی موفقیتهایی را داشته باشیم.

صادقی تصریح کرد: عرصه هایی همچون انرژی خورشیدی، اشتغال از طریق فضای مجازی و احداث گلخانه های کوچک نیازهای مردم بوده که مورد پذیرش قرار گرفته و در سال۹۷ به آن اعتبار تخصیص داده می شود.

انتهای پیام / کد خبر28030

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار